Online utazási iroda indul
A hazai utazási szolgáltatók piacán egyedülálló vállalkozás a vásárlók által egyszerűen összeállítható és testreszabott utak azonnali online foglalását teszi lehetővé. A beontrips.com utazási portál magyar és angol nyelven kínál globális utazási opciókat.
Az új hazai startup vállalkozás, a Beontrips ötvözi a repülőjegyfoglaló és szállásfoglaló oldalak legjobb szolgáltatásait. Innovatív térképes utazástervező segít az utazás megtervezésében, ahol az utazni vágyók egyszerűen és saját maguk állíthatják össze a teljes, akár több földrészen található állomásokat összekötő utazásukat. Az ajánlatokat rendkívül könnyen használható, letisztult és felhasználóbarát weboldalon keresztül, mint egy webáruházban – minden bizonytalansági tényezőt kizárva – a digitális kosárba téve azonnal meg lehet vásárolni. Szemben más szolgáltatókkal, a széles körű kínálat jelen időben követi a piaci ajánlatokat, így mindig az aktuálisan elérhető legjobb árú csomagokra lehet lecsapni. A cég magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálattal is rendelkezik, ahol a munkatársak gondoskodnak az esetleges járatváltozások, módosítások megkövetelte ügyintézésről.
„A beontrips.com már indulása pillanatában is 90,000-nél több szálláshely és több száz (!) légitársaság aktuálisan elérhető ajánlatait tartalmazza, így szinte korlátok nélkül, az egész világra összeállíthatóak egyedi utazások. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy izgalmas utazási tippeket adjunk, ezért színes, informatív tartalommal és új ötletekkel bővülő magazinként is szolgálunk. Folyamatosan szélesítjük elérhető szolgáltatásainak kínálatát, és újításokkal alkalmazkodunk a vásárlóink igényeihez és elvárásaihoz” – mondta el Orosz András, a Beontrips Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Legyen ön a kulcsok őrzője!
- Növekszik az Android népszerűsége
- NMHH: a felelős médiának ismernie kell az öngyilkosságok megjelenítéséhez ajánlott szerkesztési elveket
- Okostelefonon tanulhatnak az egyetemisták
- Nincs többé lefedetlen terület az otthonokban
- Minden, amit tudni szeretne a bináris opcióról, de eddig habozott megkérdezni
- Közel 230 ezer háztartásban már elérhető a szupergyors internet
- NMHH-elemzés: egyre jobban megéri internetes adattartalmat fogyasztani
- Az Origo Zrt. megveszi a Travelót
- 6500 gyermek részesült internetbiztonsági oktatásban a Vodafone Digitális Iskola Program keretében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.