A PayPal már magyarul is elérhető
A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a PayPal helyi nyelven is elérhetővé teszi szolgáltatásait.
A PayPal globális online fizetési, pénzküldési és -fogadási platform magyarországi indulása óta számos innovatív pénzforgalmi megoldást mutatott be, amelyek könnyebbé és biztonságosabbá teszik az online fizetést:
- A PayPal Vásárlói védelem értelmében a vásárló fél a teljes vételárat és a szállítási költséget is visszaigényelheti, ha nem kapja meg a megrendelt árucikket, vagy az jelentősen eltér a webáruház termékleírásától.
- A PayPal Értékesítői védelem a kereskedőknek kínál védelmet arra az esetre, ha például a vételárat jogosulatlan tranzakcióval fizetették ki.
- A Visszatérített visszaküldés értelmében a vásárlók indoklás nélkül visszaküldhetik a megrendelt árucikkeket, és a PayPal megtéríti a visszaküldés költségét.
- A PayPal.Me segítségével gyorsan, egyszerűen és biztonságosan küldhetünk és fogadhatunk pénzösszegeket barátoktól, családtagoktól, munkatársaktól.
- A PayPal One Touch szolgáltatással még egyszerűbbé válik a fizetés folyamata, mivel a szolgáltatás aktiválása után már csupán egyetlen kattintás is elég a fizetéshez.
A felsorolt szolgáltatások eddig idegen nyelven voltak elérhetőek, azonban mostantól a PayPal weboldalának alaptartalma és hamarosan a mobilalkalmazás is a felhasználók rendelkezésére áll magyarul.
„A PayPal-nél azon dolgozunk, hogy az online vásárlást minél egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük, ezért örömmel jelentjük be, hogy magyar nyelven is elérhetővé tesszük szolgáltatásainkat” – mondta Marcin Glogowski, a PayPal közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója. „Mostantól még azok is könnyebben és biztonságosabban tudnak árukat és szolgáltatásokat vásárolni, értékesíteni, valamint pénzt küldeni a barátok és családtagok között, akik számára korábban az angol nyelv akadályt jelentett.”
Milyen változtatásokat tartalmaz a bejelentés?
A magyar fogyasztók mostantól még könnyebben, néhány kattintással vásárolhatnak és fizethetnek a világ egyik közkedvelt online fizetési megoldásával. A honosításnak köszönhetően a következő funkciók válnak elérhetővé magyar nyelven:
- fiók létrehozása
- fizetés
- profil beállítások kezelése
- útmutató a csomagvisszaküldés költségeinek megtérítésére
- útmutató problémás fizetésből vagy vásárlásból fakadó károk megtérítéséhez
- a magyarországi és külföldi webshopok aktuális híreit, ajánlatait tartalmazó hírlevél
- A felsoroltak mellett az összes számlainformáció rendelkezésre áll magyar nyelven, illetve a kereskedők mostantól magyar nyelvű számlát is ki tudnak állítani. A PayPal ügyfélszolgálat továbbra is angol nyelven érhető el, de a Súgó már magyarul is rendelkezésre áll (bejelentkezett felhasználók számára).
A PayPal Magyarországon jelenleg is népszerű fizetési megoldás, az ország a vállalat egyik legfontosabb piaca a közép- és kelet-európai régióban. A PayPal adatai szerint a magyar vállalatok aktívan értékesítenek online olyan országokba, mint például az USA, az Egyesült Királyság, Németország, Kanada, Ausztrália, Franciaország, Kína, Olaszország és Spanyolország. Az IPSOS nemzetközi e-kereskedelmet vizsgáló felmérése szerint a helyi webshopok mellett a magyarok többnyire Kínából (36%), az Egyesült Királyságból (15%), Németországból (13%), az USA-ból (9%) és Japánból (4%) vásárolnak. A legnépszerűbb termékkategóriák a divatcikkek (ruházat, lábbelik, kiegészítő) az elektronikai cikkek, a játékok és a hobbi termékek.
Kapcsolódó cikkek
- Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról
- A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!
- Európa új tigrisei
- Hazánkban is egyre népszerűbb az eSport
- eTrends Monitor: Hatalmas potenciált rejt a hazai online fizetési piac
- Egyre több ételt rendelnek a Simple alkalmazáson keresztül
- 1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- E-kereskedelem: így viselkedünk egy webáruházban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.