Kelet-európai partnert választott a Facebook

forrás: Prím Online, 2018. december 11. 17:20

A Magyarországon is egyre jelentősebb piaci szereplővé váló online kereskedő és marketing cég, a Retargeting.biz lett a Facebook egyik első hivatalos marketing partnere a kelet-európai régióban. Ezzel a vállalat azon ötven európai cég közé tartozik, amelyek egyszerre birtokolják a Facebook Marketing Partner és Google Premier Partner címeket.

A romániai alapítású Retargeting.biz, amely az elmúlt három hónapban a saját alkalmazásának (Programmatic Ads) útnak indításával jelentős sikereket ért el a kelet-európai, köztük a magyar e-kereskedelmi piacon is, a közelmúltban elnyerte a két hirdető óriás, a Facebook és a Google partneri minősítését. Ennek azért van jelentősége, mert így a vállalat közvetlenül a Facebook szakértőivel dolgozhat együtt, illetve a Facebook olyan új funkcióihoz és szolgáltatásaihoz is hozzáférhet, amelyek még nem elérhetőek a régió nagyközönsége számára.

 

„A Retargeting.biz a Facebook dedikált ügyfélkapcsolati szakemberével dolgozik együtt, aki gondoskodik arról, hogy minden, a hirdetési kampányok teljesítményét befolyásoló probléma rövid idő alatt ki legyen javítva. Továbbá ügyféloldalon számos haszonnal jár a Retargeting.biz által biztosított, automatikusan létrehozott, programozott, célzott és hatékony hirdetéseken alapuló kampánykezelése.” – hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz alapító vezérigazgatója.

 

A Retargeting.biz megoldásaival lehetővé teszi az online áruházak látogatóinak megcélzását (Visitor Remarketing), de ugyanúgy elérést biztosít azon érdeklődők felé, akik nem fejezték be a vásárlást (Abandoned Cart Remarketing) vagy akik feliratkoztak a hírlevélre (Email Customer Engagement), továbbá minden olyan felhasználó felé, aki interakciót folytatott egy online áruház Facebook oldalán (Page Engagement). Mindezek mellett a cég segít az új ügyfelek felkutatásában is, a demográfiai és érdeklődési adatok alapján célzott közönség (Custom Audience) és a meglévő ügyfelekhez hasonló jellemzőkkel és érdeklődési körrel rendelkező emberek (Lookalike Audience) megszólításával. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01