Sales munka a digitális korban
Mára a hagyományos kereskedői, eladói munka teljesen megváltozott. Idén előreláthatólag közel 500 milliárd forintot költünk majd itthon online áruházakban, több millióan intézik napi banki ügyeiket telefonjukról vagy számítógépükről.
Ráadásul 2019-ben előreláthatóan már több online vásárlás fog történni mobiltelefonról, mint számítógépről. Egyre többen olvasnak könyvet digitálisan, gyakorlatilag szinte kizárólag online hallgatunk zenét és hazánkban is terjed a streaming videószolgáltatások piaca. Egyértelmű, hogy megváltoztak a vásárlók fogyasztói szokásai, egyre kevesebben szeretnének „fizikai” áruházakban vagy szolgáltatóknál sorban állni, parkolni, várakozni és reménykedni abban, hogy az eladó valóban oda fog figyelni rájuk.
A digitális világ robbanásszerű előretörése mellett azonban az egyedi igényekre szabott, személyes ügyfélkiszolgálásra továbbra is igény mutatkozik, különösen akkor, ha olyan szenzitív témákról van szó, mint a pénzügyek. Az Erste Bank Mobilbankár Hálózatának kollégái rugalmasan és tökéletes szakmai felkészültséggel alkalmazkodnak az ügyfél igényeihez, oda mennek, akkor és ahova, ahogyan azt az ügyfél kéri. Emellett ez a munkakör a 21. század sales-es munkavállalóinak is új lehetőséget kínál, hiszen teljesen új élményt nyújt számukra is: kötetlen munkaidőben, az ügyféllel valódi személyes kapcsolatot kialakítva tudnak dolgozni az új generációs bankárok, nem kell egész nap egy irodában, bankfiókban ülniük. Ha akarnak, együtt ebédelhetnek az ügyféllel, összefuthatnak vele egy kávéra, vagy ellátogathatnak az otthonukba. Ehhez természetesen az Erste megfelelő képzést, mentorálást és támogató hátteret biztosít minden újonnan belépő bankárnak.
Napjaink vásárlói nagyra értékelik a személyes odafigyelést, jelentős igény van a könnyen elérhető, flexibilis és minőségi szolgáltatásokra. A mobilbankárok által nyújtott szolgáltatások minderre megoldást kínálnak. Az ügyfelek növekvő igényeire reagálva az Erste Bank folyamatosan bővíti mobilbankár hálózatát, és egyre több sales-es dönt úgy, hogy nyugodtabb, jövedelmezőbb és szabadabb életet szeretne élni a bankári munka segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik
- A Cellum közreműködésével vadonatúj külsőt és új funkciókat kapott az Erste MobilePay
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
- A tudatos pénzügyi tervezést segíti az Erste új NetBank fejlesztése
- Az Erste sorszámhúzó mobilalkalmazással rövidítené le a sorbanállást
- Egyre népszerűbb a netes bankolás, de szükség van a fiókokra is
- Pénzküldés telefonról telefonra
- Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank
- Az Erste eladta Freesoft részvényeinek nagy részét
- SAS kampánymenedzsment a Magyar Telekomnál és az Erste Banknál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.