A PEPCO anyacége is az Oracle Cloud platformot választotta
A PEPCO, a Poundland és a Dealz márkákat egyesítő Pepkor Europe vezető páneurópai kiskereskedelmi csoport az Oracle Cloudot választotta üzleti növekedésének támogatásához. A Pepkor a családok mindennapjaihoz szükséges ruházati és általános fogyasztási termékek, mint étel, egészségügyi és kozmetikai termékek forgalmazásával foglalkozik Európa szerte. Magyarországon a PEPCO kereskedelmi lánc 145 üzlettel van jelen.
“A Pepkor Europe alá tartozó márkák 14 országban több mint 2 000 üzlettel szolgálják ki a vásárlókat változatos és folyton megújuló termékkínálattal, magas minőségben. Hiszünk abban, hogy az Oracle Retail központosított és fejlett készletkezelési képességei révén nagymértékben növekszik a működési hatékonyságunk és rugalmasságunk, azáltal, hogy jobb rálátást kapunk a készleteinkre és a különbözetekre” – mondta Andy Bond, a Pepkor Europe ügyvezetője. “Mélyreható vizsgálódást követően az Oracle-t választottuk partnerünknek az infrastrukturális megújulásunk kulcsszereplőjeként.”
A Pepkor Europe az Oracle Retail Merchandising Cloud Service alkalmazásával egységesíti készletkezelési folyamatait, az Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud révén pedig automatizálja és korszerűsíti a pénzügyi folyamatokat a vállalat egészére nézve.
“A Pepkor Europe-nak olyan technológiai háttérre van szüksége, amely kiszolgálja az üzleti igényeit és mélyrehatóbb betekintést nyújt a működésébe, amivel magasabb fokú hatékonyságot érhet el” – mondta Mike Webster, az Oracle Retail senior alelnöke és vezérigazgatója. “Egyedül az Oracle Retail képes végponttól végpontig terjedő megoldást nyújtani, amely a támogató pénzügyi folyamatoktól az összetettebb kereskedelmi működésig terjed és ezáltal kiszolgálja a Pepkor nemzetközi terjeszkedési igényeit. Emellett számos számviteli megközelítést, különböző pénznemek, nyelvek és jogi személyek kezelését is támogatja.”
Kapcsolódó cikkek
- Felhőútvesztő: Komplexitásról egyszerűen
- Még egyszerűbb hozzáférés a felhőben és a Linux rendszereken
- Nem elég a technológiai beruházás, 7 dolog szükséges még az üzleti sikerességhez a jövőben
- Kevesen tudnak az adatból értéket kovácsolni
- Átfogó felhőtechnológiai együttműködést jelentett be a Telekom és a Microsoft
- Új verziójú cloud keretrendszer debütál a mai napon
- SUSE OpenStack Cloud 9: Rocky a ringben
- Mesterséges intelligencia írt dalt az Eurovíziós Dalfesztivál alkalmából
- A Fujitsu közvetlenül elérhetővé teszi a felhőszolgáltatásokat az ügyfelek környezetében
- Analóg hernyóból digitális pillangó – avagy a technológiai átalakulás útja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.