Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház

forrás: Prím Online, 2023. május 30. 18:27

Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.

A magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc bár folyamatosan fejleszti, bővíti online jelenlétét, alappillérének továbbra is az országos üzlethálózatot tekinti. Az online térnyerése mellett ugyanis az elmúlt években sem csökkent az üzlethálózat jelentősége – a vállalat szerint azért, mert a bolti vásárlás még mindig tud élményt nyújtani. Ezt az élményt emeli új szintre, és köti össze az online értékesítéssel a cég megújult budaörsi üzlete, amely egyszerre kínál digitális és offline megoldásokat a látogatóknak.

 

 

Digitális megoldások

 

A megújult, több mint 1500 m2-es eladóterű, és 760 m2-es raktárterületű zászlóshajó áruházban a vásárlók a már más Euronics üzletekben is megtalálható digitális árjelzők segítségével férhetnek hozzá bővebb információhoz. Minden árjelzőn egy QR kód található, amit mobiltelefonnal beolvasva a vásárlók rögtön megnyithatják az adott termék adatlapját az Euronics webshopjában, ahol részletesebb leírásokat olvashatnak az eszközről.

 

De nem csak egy konkrét termékről kaphatnak digitálisan bővebb információt a vásárlók: az áruház termékzónáinál kihelyezett kioszkok képernyőin kényelmesen, az üzletben állva böngészhetnek az árucikkek között. A kioszkokon olyan szolgáltatásokról is tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők, mint a termékbiztosítási lehetőségek, a részletfizetési feltételek vagy a házhozszállítás, de még azt is megtudhatják, hogy milyen okosotthon-rendszerek érhetőek el, hogyan lehet ezeket kiépíteni és ehhez milyen eszközök szükségesek.

 

„A budaörsi egységünk ötvözi az Euronics áruházaktól megszokott széles választékot, miközben teret ad azoknak a termékköröknek is, amelyeket eddig kizárólag a webáruházban érhettek el az ügyfeleink. Az áruházban szegmentáltan, zónákra osztva jelennek meg a kiemelt kategóriák. A vásárlók a kihelyezett kioszkok segítségével zónaspecifikusan kaphatnak információt a termékekről. E fejlesztések segítik az online és offline kereskedelmet összefogó többcsatornás működésünket” – magyarázza a koncepcióról Fazekas Bálint, az Euronics kereskedelmi ügyvezetője.

 

A megújult üzletben folyamatban van egy kamerarendszer kiépítése is, amelyen keresztül nyomon követhető a termékek fogyása. Az értékesítő kollégák ezek alapján automatikus üzenetet kapnak, amint egy termékből utánpótlásra van szükség, ami szintén a vásárlók kényelmét szolgálja.

 

 

Az üzlet, ami vezeti a vásárlót

 

Az Euronics budaörsi üzletében azonban nem csak a digitális eszközök, de az egész tér kialakítása is a vásárlói élményt szolgálja. A dizájnelemek a burkolattal és a mennyezeti útvonaljelölővel vezetik végig a látogatókat, hogy minél könnyebben és gyorsabban bejárhassák a különböző zónákat – ahol olyan termékkategóriákat is megtalálhatnak, amelyekről korábban nem is gondolták, hogy az Euronics forgalmazza. Ilyenek például a viszonylag új kert-barkács, a baba-mama, a játék, valamint az IT és gameing, illetve a kibővített e-mobilitás termékkategóriák. Ez azért is fontos szempont volt az üzlet kialakításánál, mert éppen ez a szortimentbővítés tette indokolttá, hogy a cég egy zászlóshajó, minden termékkört megfelelően bemutató üzletet nyisson.

 

Emellett a megújult üzlet arra is lehetőséget ad, hogy a megszokott műszaki kategóriákból is magasabb hozzáadott értéket képviselő, prémium kategóriájú termékeket lehessen bemutatni, illetve ne csak egyes termékek jelenjenek meg, hanem például komplett konyhai megoldások, koncepciók is, amivel a vevő ötletet gyűjthet, és könnyebben elképzelheti, hogy egy-egy készülék miként illeszkedhet a saját otthonába. Azaz a vásárlók a megújult üzletben olyan környezetben tekinthetik meg leendő műszaki eszközeiket, ahol azokat a valóságban is használni fogják.

 

A megújult üzlettel – amelynek kivitelezését a vállalat megbízásából a Reference Innovation Kft. valósította meg – az Euronics fontos célja letesztelni, hogy melyek azok a digitális és offline megoldások, amelyeket később a jelenleg 60 egységből álló hálózat többi üzletében is érdemes lesz alkalmaznia a cégnek.

Kulcsszavak: Euronics

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra

A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.

2024. április 27. 10:21

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50