A GreenGo a külső kerületekben és az agglomerációban erősít
Az autómegosztók sikerének és népszerűségének egyik kulcsa, hogy a felhasználók számára elérhető-e a szolgáltatás mindennapi életük fontos helyszínei közelében. A szolgáltatási terület bővíthetőségének korlátait a GreenGo most Külső Zónák megnyitásával bontotta le, megnyitva a bérlés lehetőségét Csepeltől Budafokig, egyben segítve az agglomerációs városok fenntarthatósági törekvéseit is.
A GreenGo összesen 5 helyszínen bővítette szolgáltatási területét olyan Külső Zónákkal, amik területileg nem érnek össze a fő szolgáltatási területtel, ám funkciókban ugyanazt kínálják, azaz nemcsak parkolni, hanem bérlést indítani és zárni is lehet ezeken a területeken. A zónák a felhasználói igények alapján rajzolódtak ki a térképen, de az ötödik Külső Zóna helyét a bejelentés kapcsán szavaztatta meg a GreenGo a közösségi médiában. Így alakult ki az 5 új helyszín:
● Csepel
● Pesterzsébet
● Pesthidegkút
● Budaörs
● Budafok
“A szolgáltatási terület bővítése mindig aktuális kérdés, hiszen a greengósok magától értetődő igénye, hogy Szegedtől Sopronig érjen a zöld terület. A háttérben mindig igyekszünk a flottamérettel és a szükséges infrastruktúrával úgy gazdálkodni, hogy a zónabővítések ne járjanak együtt szolgáltatáskieséssel, nehezebb elérhetőséggel. A Külső Zónák erre jelentenek megoldást, mert segítségükkel kiegyensúlyozott szolgáltatás mellett kapcsolhatunk be olyan városrészeket is, ahol komoly igény mutatkozik a greengózásra.” – indokolta Boruzs Ákos, a GreenGo marketingvezetője a Külső Zónák bevezetését.
Csepel lakossága a legutóbbi népszámlálási adatok alapján 70 000 fő, Pesterzsébeté 63 000, a Pesthidegkutat magába foglaló 2. kerület lakossága 86 500 fő, Budaörsé 29 000 fő, a felhasználók által megszavazott ötödik zónának helyt adó, Budafokot magába foglaló 22. kerület lakossága pedig 56 500 fő. Ez azt jelenti, hogy a Külső Zónákkal mintegy 300 000 helyi lakos számára vált elérhetőbbé az autómegosztás, és ezzel párhuzamosan egy fenntarthatóbb, környezetileg és gazdaságilag is kímélőbb mobilitási alternatíva.
Az agglomerációs települések számára a közlekedés jellemzően kihívásokkal teli terület, az ingázások okán az utak túlterheltek. Budaörs esetében ez nemcsak az autópályát, érinti, hanem a belső, frekventáltabb utakat is, ehhez adódnak a parkolási nehézségek, hiszen sok család két vagy akár három autóval is rendelkezik. Monostori-Kalovits Márk, a Budaörs Fejlődéséért Egyesület Budaörs 2. választókörzetének önkormányzati képviselője ezért tartja kiemelten fontosnak, hogy minél több olyan fenntartható alternatívát tudjanak felkínálni a helyieknek, mint amilyen az autómegosztás. Elmondása szerint e GreenGo jelenléte segíthet nemcsak a második, harmadik autók számának csökkentésében, de a parkolóhelyek felszabadításában is, ami utat nyitna a területek parkokká, közösségi terekké alakításának. A képviselő elmondta azt is, hogy Budaörs törekvései az elektromobilitás, az elektromos közösségi közlekedés fejlesztése terén, a fiatalok körében már tapasztalható szemléletváltozás, a saját autótól és a fenntarthatatlan mobilitási formáktól való elfordulás, valamint a GreenGo által is képviselt e-carsharing helyi megjelenése hosszú távon mindenképp változást hozhat. Az ehhez szükséges személetformálás pedig vállalati, önkormányzat, civil és politikai összefogással érhető el.
A GreenGo Külső Zónáinak megjelenése tehát nem csupán egyszerű zónabővítés, hanem a szolgáltató küldetésével összhangban a fenntartható mobilitás terjesztésének egy új, és a jövőben tovább bővülő formája.
A Külső Zónákban indított bérlések minden díjcsomagban 0 forintért érhetők el, a bérlés zárás Green Premiumban szintén 0 Ft, az alacsonyabb havidíjas Green Plusban és a havidíjmentes Green díjcsomagban pedig egységesen 390 Ft.
Kapcsolódó cikkek
- A GreenGo hatalmas rakterű autókkal erősíti flottáját
- 13 jó ügy kering a városban
- A GreenGo kalkulátorral kiszámolhatod, mekkora ráfizetés egy saját autó
- A közösségformálás erősítésével folytatódik a GreenGo Jóügyek kampánya
- Öt ok, hogy kidobás helyett javíttassunk
- A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
- Mostantól bárki házhoz rendelheti a GreenGot
- Hiánypótló magyar videósorozat készült az elektromos közösségi autók használatáról
- 10 újgenerációs tipp a műanyag- és hulladékmentesebb életért a GreenGo és a Rakun szakértőitől
- Nagyot szakíthatnak az autósok – Megérkezett a Cristo Share
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.