A játék a legsikeresebb alkalmazás 3G környezetben
Ross Parsons, a BWCS szakértője a felmérésről szóló tanulmánnyal kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy elérkezett az idő, hogy a hálózatokat olyan irányban fejlesszük, hogy az már nem a megszokott hang- és szöveges szolgáltatásokra épüljön. A jövő 3G-szolgáltatásai csak akkor lesznek népszerűek, ha multimédia-tartalommal jelennek meg. A felmérés igazolja, hogy jelenleg a legesélyesebb 3G alkalmazások a mobiljátékok lesznek, igaz, hogy akik az m-játékokkal játszanak, azok fiatalok, és az összes felhasználónak mindössze 10%-át teszik ki.
A felmérésben több mint 3000 cég vett részt, melyek 3G hálózatokra terveznek különböző alkalmazásokat. A megkérdezettek jelentős része 1-2 személyes kis cég, ugyanakkor a legnagyobbak is képviseltették magukat. A kutatási jelentés szerint a kisebb cégek gyorsabban képesek reagálni a piaci kihívásokra, és hamarabb tudnak ezáltal népszerű alkalmazásokkal megjelenni.
Kapcsolódó cikkek
- 300 Mb/s-os "Super 3G" szolgáltatást tesztel Japánban az NTT DoCoMo
- I. Electronic Arts Játék Fesztivál az INFOmarket - Mobil Show-n
- Használt mobilért jelentős kedvezmény 3G-képes készülékre a Pannonnál
- Közösségi portál a Pannontól
- Internet szabadon és könnyedén a Pannon új csomagjaival
- Az Antenna Hungária és a T-Mobile mobiltelevíziós kísérletet indított
- Ingyenes postafiók a Pannontól
- 61%-kal több mobiljáték Amerikában 2006 végén
- T-Mobile mobilinternet: kétszer annyi változatlan áron
- Mobilszolgáltatók szövetkeznek a Google ellen