SAP ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás az Adobe-nál

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. november 12. 13:39
A mySAP CRM és a mySAP Service Provider segíti az Adobe teljesen integrált ügyfélkezelési stratégiáját.
Az Adobe a mySAP ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerét (a mySAP CRM-et) választotta globális ügyfélkezelési stratégiájának alapjául - jelentette be az SAP AG. Az Adobe 750 felhasználós méretben építi ki a mySAP CRM ügyfélkapcsolati központját, továbbá mobil értékesítési és értékesítési akció kezelési rendszereit a sokszínű vásárlói közönséggel kapcsolatos értékesítési, szolgáltatási és marketingtevékenységek javítása érdekében. Az Adobe alkalmazni fogja továbbá a mySAP(tm) Service Provider iparágspecifikus funkcióit is professzionális szolgáltatási csoportjának vezetéséhez. A csoport webes megoldásokat készít azon vásárlók számára, akik automatizálni kívánják a dokumentumkezelési folyamatokat az egész vállalatra kiterjedően.
Kulcsszavak: SAP Adobe ügyvitel

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01