Sikeres vezeték nélküli kommunikációs kampány
Kollár Csaba, 2003. január 21. 21:13
A vezeték nélküli marketinges és marketingkommunikációs szolgáltatásokra szakosodott Flytxt egy olyan kommunikációs kampányt indított el a Walkers cég számára, amivel a vállalat különféle burgonyaszirmait és snackjeit reklámozzák mobiltelefonokon keresztül.
A kommunikációs kampány sikerét erősítendő, februárban kisorsolnak a szerencsés nyertesek között 1000 focilabdát és pólót is. A fődíjjal pedig egyvalaki olyan bérlet tulajdonosa lehet, amivel bármilyen focimérkőzésre, vagy nemzetközi találkozóra ingyen bemehet.
Egy korábbi kampányban a Flytxt a Cubo Brand Communications-vel közösen közel 10.000 angliai bárba és pubba juttatta el egy rágcsálnivalót gyártó vállalat üzenetét, mely a felmérés tanúsága szerint sikeres volt; a márkanév erősödött, illetve nőtt a fogyasztás.
Hasonlóan sikeres kampányt köszönhet a Flytxt-nek a Salt & Shake Crisps, valamint a cég Thai Sweet Chilli Sensations-e.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában