Sikeres vezeték nélküli kommunikációs kampány

Kollár Csaba, 2003. január 21. 21:13
A vezeték nélküli marketinges és marketingkommunikációs szolgáltatásokra szakosodott Flytxt egy olyan kommunikációs kampányt indított el a Walkers cég számára, amivel a vállalat különféle burgonyaszirmait és snackjeit reklámozzák mobiltelefonokon keresztül.
A kommunikációs kampány sikerét erősítendő, februárban kisorsolnak a szerencsés nyertesek között 1000 focilabdát és pólót is. A fődíjjal pedig egyvalaki olyan bérlet tulajdonosa lehet, amivel bármilyen focimérkőzésre, vagy nemzetközi találkozóra ingyen bemehet.

Egy korábbi kampányban a Flytxt a Cubo Brand Communications-vel közösen közel 10.000 angliai bárba és pubba juttatta el egy rágcsálnivalót gyártó vállalat üzenetét, mely a felmérés tanúsága szerint sikeres volt; a márkanév erősödött, illetve nőtt a fogyasztás.

Hasonlóan sikeres kampányt köszönhet a Flytxt-nek a Salt & Shake Crisps, valamint a cég Thai Sweet Chilli Sensations-e.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59