Személyre szabott marketingrendszert forgalmaz az LLP
A MarketFirst akvizíciójával a Pivotal Corporation stratégiai döntése a piac igényeire reagálva született meg, amely szerint a vállalatok a tömegmarketingről a közvetlen kapcsolatokra való törekvés, vagyis az ún. személyreszabott marketing irányába mozdultak el.
A Pivotal MarketFirst olyan területekre ad megoldásokat, mint a direkt marketing, esemény- és kampánymenedzsment, a célcsoportok meghatározása, a potenciális ügyfelek valamint a partnerek kezelése. Ezeket a funkciókat erős analitikus eszközök támogatják, továbbá lehetőséget nyújt arra is, hogy a kampányportál segítségével a multinacionális illetve leányvállalatokkal is rendelkező cégek a futó marketing-projektjeikre vonatkozó információkat a weben keresztül elérjék.
A MarketFirst amellett, hogy része a már meglévő - vagyis az értékesítési, az ügyfélszolgálati és marketing-tevékenységet támogató - CRM megoldásnak, a teljes rendszertől függetlenül is elérhető, vagyis a licencelési struktúrát úgy alakította ki a Pivotal, hogy azt a csak marketing-automatizációs rendszert keresők is elérhessék.
Kapcsolódó cikkek
- Hol érdemes elhelyeznie hirdetését?
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről