Unitis: rekordméretű projekt a City Taxi részére

Takács Zsolt, 2003. április 23. 11:19
A rendszerterv befejezéséhez és elfogadásához közeledik az a projekt, amit a City Taxi 20 éves történetének legnagyobb informatikai projektjeként tart számon a szakma, és amelyre 2003 februárjában szerződött a Unitis Rendszerház Rt.-vel.
A mintegy 850 személyszállítót tömörítő cég, a City Taxi Fuvarszervező Szövetkezet 1983-ban alakult, az első magántaxi társaságok között. Azóta példaként járt a többi társaság előtt, minőségpolitikájának köszönhetően ISO 9001-2000 minősítést szerzett a napokban, és a Budapest Week angol nyelvű hetilap, a hazánkban élő külföldiek körében végzett felmérés eredményeként, folyamatosan hét alkalommal a City Taxinak ítélte a legjobb és legmegbízhatóbb taxitársaság címet.


Eddig is törekedtünk utasaink magas színvonalú kiszolgálására; és folyamatosan fejlesztettük kiszolgáló rendszereinket. Jelen projekttel az elmúlt évek minden tapasztalatát sűrítjük egy olyan komplex informatikai-telekommunikációs rendszerbe, amely a XXI. század kihívásainak hosszútávon meg tud felelni. Ezután lehetőség nyílik a megrendelők eseti vagy állandó igényeinek rögzítésére. Ilyen lehet például a gépkocsi kategóriája, dohányzó, kombi autó, kisállatszállítás, ügyintézés, hitelkártya-elfogadás, stb. „A megrendelő ilyen jellegű kívánságait akár állandó jelleggel is hozzárendelheti a saját telefonszámához vagy kódszámához, ami a hűségprogramunk alapvető része” - nyilatkozta Kádár László, a City Taxi Fejlesztési projektmenedzsere, a Szövetkezet Igazgatósági tagja.


A projekt komplexitását jelzi, hogy az előkészítése másfél évet vett igénybe, mivel a szövetkezet egyedi vállalatirányítási és ügyviteli rendszerrel rendelkező igényét fogalmazta meg, építve a Unitis ügyviteli és ügyfélkapcsolati rendszerek kiépítése során szerzett tapasztalataira - mondta Kovács Attila, a Unitis Rt. alkalmazásfejlesztés üzletág igazgatója.


Az új informatikai rendszer lefedi a cég teljes működését, úgymint rendelések és címkiadás, kereskedelmi és pénzügyi műveletek, reklamáció, partnerkapcsolati és vezetőinformációs rendszer (VIR). „A 20 év - 20 érv program, amely cégünk piaci előnyeit hangsúlyozza, egyik alapvető erőssége, hogy nálunk nem állhat meg az élet, hiszen 7x24 rendszerben üzemelünk. Ezek hardver- és szoftvervonzatainak kialakításában partnerre találtunk a Unitis szakembergárdájában” - foglalta össze Polinger Sándor ügyvezető elnök.

Kulcsszavak: rendszerintegráció

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01