Megújult call center a Marketlinknél

forrás Prim Online, 2003. május 16. 13:27
[smallimage 1 left] A Marketlink megújult call centerében egyidejűleg akár 100 operátor és 120 automatikus csatorna bonyolíthatja le a bemenő és kimenő hívásokat az Euronet által megvalósított megoldás révén.
A Marketlink 1996-ban jelent meg Magyarországon, és azóta az egyik piacvezetővé vált a call center szolgáltatások területén. Ez az - itthon még viszonylag kevéssé elterjedt - szolgáltatás lehetővé teszi cégek számára, hogy esetenkénti nagyobb szabású kimenő vagy bemenő kampányokat bonyolítsanak le anélkül, hogy az ehhez szükséges hardver, szoftver, illetve munkaerő biztosításába, valamint a speciális szaktudásba invesztálniuk kellene.

A Marketlink call centere a legkülönbözőbb jellegű ügyfelek kampányait bonyolítja le, megbízóik között bankok, gyógyszerészeti cégek és légitársaságok egyaránt helyet kapnak. Hátterét az Euronet Rt. által 1999-ben megvalósított Avaya Definity-alapú call center megoldás biztosítja. Az akkor kiépült rendszer mintegy 100 operátort és több tucat automatikus hívást kezelt egyidejűleg, de ez a kapacitás kezdett szűkössé válni. A 2003 elején elhatározott és megvalósított hardvercserével 120-ra nőhet a rendszer által kezelt hívások száma. Az Euronet által javasolt hardver egy IBM Direct Talk szerver lett, Microsoft operációs rendszerrel.

Sas Tibor, az Euronet Rt, üzletfejlesztési igazgatója elmondta: „Nyugaton, például Angliában a call center operátorok már számottevő tömeget tesznek ki, egy felmérés szerint elérik a dolgozó lakosság 1,5 százalékát. Magyarországon ez az arány körülbelül tizede lehet az angliainak - ami jól mutatja a lemaradásunkat, és jelzi a fejlődéslehetőségeit. Azt gondolom, hogy az internet terjedése mellett továbbra is az emberek közötti, hang-alapú kommunikáció marad a meghatározó, és tovább nő a telefonos kapcsolatok, információszolgáltatás, ügyintézés és ügyfélkapcsolat-kezelés jelentősége."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01