Megújult call center a Marketlinknél
A Marketlink call centere a legkülönbözőbb jellegű ügyfelek kampányait bonyolítja le, megbízóik között bankok, gyógyszerészeti cégek és légitársaságok egyaránt helyet kapnak. Hátterét az Euronet Rt. által 1999-ben megvalósított Avaya Definity-alapú call center megoldás biztosítja. Az akkor kiépült rendszer mintegy 100 operátort és több tucat automatikus hívást kezelt egyidejűleg, de ez a kapacitás kezdett szűkössé válni. A 2003 elején elhatározott és megvalósított hardvercserével 120-ra nőhet a rendszer által kezelt hívások száma. Az Euronet által javasolt hardver egy IBM Direct Talk szerver lett, Microsoft operációs rendszerrel.
Sas Tibor, az Euronet Rt, üzletfejlesztési igazgatója elmondta: „Nyugaton, például Angliában a call center operátorok már számottevő tömeget tesznek ki, egy felmérés szerint elérik a dolgozó lakosság 1,5 százalékát. Magyarországon ez az arány körülbelül tizede lehet az angliainak - ami jól mutatja a lemaradásunkat, és jelzi a fejlődéslehetőségeit. Azt gondolom, hogy az internet terjedése mellett továbbra is az emberek közötti, hang-alapú kommunikáció marad a meghatározó, és tovább nő a telefonos kapcsolatok, információszolgáltatás, ügyintézés és ügyfélkapcsolat-kezelés jelentősége."
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- RAD-újdonság a CeBIT-en
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- Call center 2006
- Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
- Korszerűsíti informatikai hálózatát az Euronet
- BT: hívásirányító megoldás a Microsoftnak
- Új IP alapú infrastruktúra az Euronet ATM hálózatának
- Genesys IPMX megoldás kontakt centerekhez az Euronettől
- Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.