Új üzletág két ERP-megoldással az LLP Budapest-nél
Irodát nyit az LLP Belgrádban
Hét éve annak, hogy az LLP Budapest megnyitotta irodáját Magyarországon, akkor még egyetlen ERP-termékkel (SunSystems) képviseltetve magát. A cég portfoliója mára jelentős mértékben bővült (Pivotal CRM, Ariba B2B, stb.), s az üzleti és pénzügyi szoftverekre koncentrálva ma alapvetően tanácsadói feladatokat lát el a magyar és a kelet-közép-európai piacokon.
Az LLP az évek alatt újabb és újabb alkalmazásokat vett fel termékkínálatába, azért, hogy több alternatív megoldást tudjon ajánlani vásárlóinak. Így kötött szerződést a cég múlt év végén a Microsoft Business Solutions-szel a Navision megoldásra, amely újabb lehetőséget jelentett a cég számára a komplex megoldásokat igénylő vásárlók piacán.
A Microsoft Business Solutions-szel együttműködve az LLP néhány hónapos tapasztalatszerzés után rendhagyó módon lehetőséget kapott arra is, hogy a Navision rendszer mellett az Axapta megoldást is - egyidejűleg, ugyanabban a szervezetben -, képviselje hazánkban. Az LLP úgy tapasztalta, hogy az ügyfelek igénylik, hogy a rendszer szabadon testre szabható legyen, teljes körű lefedettséget adjon, valamint ágazati megoldásokat is létre lehessen hozni velük. Európában mindössze 9 szervezet kapott jogosultságot arra, hogy ezt a két terméket egy és ugyanazon cég képviselje.
A legújabb megállapodás alapfeltétele az volt, hogy a cég pénzügyileg stabilnak mutatkozzék, biztosítsa a rendszer elsajátításához szükséges erőforrásokat, s hogy a két termék házon belül ne jelentsen konkurenciát egymásnak és a meglévő képviselt termékeknek. Az erőforrások biztosításában az LLP tanácsadói már korábban bizonyítottak azzal, hogy alig néhány hónap alatt elsajátították a Navision rendszer ismeretét (például a termelésirányítási rendszert érintő hivatalos vizsgával egyelőre Magyarországon még csak az LLP munkatársa rendelkezik). Az egymásnak konkurenciát jelentő Navisiont és az Axaptát pedig az LLP egyazon üzletágban helyezte el külön értékesítési és tanácsadói csapattal. Az üzletág felállításának gyorsan kellett történnie, mivel az elmúlt néhány hónap alatt már több céggel is üzleti kapcsolatot alakított ki.
Az LLP-nek jelenleg is vannak olyan üzleti lehetőségei, melyek már az Axapta termékkel kapcsolatos tanácsadásra, bevezetésekre is vonatkoznak. 2003 végéig az MBS üzletágtól az LLP több száz millió forint árbevételre számít.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
Titkosítási tanácsok a Kingstontól
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
A Deloitte és az AWS együtt akarja átterelni a felhőbe az afrikai és a közép-európai országok vállalatait
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.