Új Oracle-termékek az AppsWolrd Europe konferencián
Oracle Projects
Az Oracle a konferencián bejelentette az Oracle Projects alkalmazáscsalád három új tagját. Az Oracle Project Management, az Oracle Project Collaboration és az Oracle Project Intelligence tovább erősítik az Oracle-rendszerek projektelszámolási és erőforrás-kezelési képességeit. Az Oracle ezzel olyan globális vállalati projektirányítási megoldást kínál, amellyel a felhasználó szervezet a projektek teljes élettartama során kézben tarthatja a költségeket, kezelheti a kockázatot és fokozhatja a hatékonyságot.
Az Oracle Project Managementtel a projektütemezések, előrehaladási jelentések, munkaerő-beosztás, dokumentumok, problémák és változások - vagyis a proaktív projektirányításhoz nélkülözhetetlen információk - integrált módon, webes felületen keresztül könnyen elérhetők. Az Oracle Project Costing és Project Billing modulokban nyomon követhetők a tényleges költségek, bevételek és számlázási adatok, így valós időben látható a főbb teljesítménymutatók alakulása.
Az Oracle Project Collaboration segíti a projektcsoport tagjait - akik a vállalaton belüli és kívüli személyek lehetnek - az együttműködésben, és megkönnyíti számukra a projektmunkálatok elvégzéséhez és ellenőrzéséhez szükséges kommunikációt. A projektekkel kapcsolatos összes adat egyetlen helyen, egy szerepkör szintű hozzáférés-szabályozással védett adattárban található, így az összes érintett ugyanazt az adatot látja.
Az Oracle Project Intelligence lehetővé teszi a felülről lebontható vállalati mérőszámok és analitikák készítését a projektszervezetű vállalatok működésének teljes körű elemzéséhez, és biztosítja az egyes projektek közti átláthatóságot a lehetőségek kiaknázása, az erőforrások kihasználása, a nyereségesség és a tevékenységelemzés terén, valamint napi összesítést nyújt a vezetőknek az olyan fontos mérőszámokról, mint az árbevétel, a költségek, az árrés, a lemaradások és a kihasználtság.
Product Lifecycle Management
Az Oracle bejelentette az Oracle Advanced Product Catalog modult is, amely az eddigi együttműködéses eszközöket egészíti ki az Oracle termékéletciklus-kezelő alkalmazásaival (Product Lifecycle Management, röviden PLM). A program segítségével így a teljes életciklusukon keresztül kezelhetők és végigkövethetőek a különböző termékek, alkatrészek és beruházási projektek.
Az Oracle Advanced Product Catalog egyetlen globális katalógusban, központilag kezeli a termékek és alkatrészek összes adatát, ezáltal a vállalat képes hatékonyabban újrahasznosítani a meglévő alkatrészeket és szellemi tőkéjét, csökkentheti a költségeket és felgyorsíthatja a termékfejlesztést.
Az Oracle Advanced Product Catalog mellett az Oracle PLM-alkalmazáscsaládjának tagja még az Oracle CADView-3D, az Oracle Project Management, az Oracle Project Collaboration, az Oracle Collaboration Suite, az Oracle Sourcing és az Oracle Configurator.
Oracle Service
Újdonság a CRM alkalmazáscsaládba tartozó, a szerviztevékenységet lefedő Oracle Service legújabb verziója. Az Oracle Service teljes körű áttekintést nyújt az összes szerviztevékenységről, így a vállalat nyereségesen működtetheti minden szervizelési csatornáját, fokozva ügyfelei elégedettségét.
Az Oracle Service lehetőséget teremt új, tervezhető bevételi források kiaknázására a szerviztevékenységek területén, növeli az online módon megtehető szervizbejelentések számát, pontosabbá teszi a szervizjogosultságok ellenőrzését, lehetővé teszi a szolgáltatások pontosabb kiszámlázhatóságát, csökkenti a szolgáltatási bevételek „elszivárgását" a médiában és a kiadóvállalatoknál, valamint a fejlesztők szándéka szerint a problémák nagyobb része oldható meg az új verzióval az első körben.
Az Oracle Service legújabb verziója, amely az Oracle TeleService, Oracle iSupport, Oracle Field Service, Oracle Mobile Field Service, Oracle Wireless Option for Service, Oracle Advanced Scheduler, Oracle Depot Repair, Oracle Service Contracts és Oracle Interaction Center alkalmazásokból áll, már kapható.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle-Siebel közös termék- és terméktámogatási stratégia
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- Kilencedszer gyűltek össze a magyarországi Oracle-felhasználók
- Oracle TeleService a Credit Suisse biztosítónál
- Oracle-konferencia: egységes ügyféltörzs tetszőleges platformú rendszerek alatt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.