Új színfolt a webáruház-szoftverek hazai piacán
A Consult4Net az ePages magyarországi képviselője
Dennis Kalfus nagy jövőt jósol az ePagesnek. Mint mondja: „A magyar kis- és közepes vállalkozások jó része eddig nem tudott vagy meg sem próbált élni a webes értékesítés előnyeivel. Visszatartották őket a magas szoftver- és testre szabási költségek, a projektek elhúzódásával kapcsolatos rossz tapasztalatok. Mi gyökeresen új alternatívát kínálunk - gyakorlatilag bárki számára elérhető, akár a felhasználó által konfigurálható, gyorsan megvalósítható megoldásokat".
Tavaly év végén vette át az Intershop 4-es termékvonalát - a világ legnépszerűbb e-kereskedelmi platformját - az ePages. A szoftver számos országban, összesen 33 ezer cégnél szolgálja az online vásárlókat; az eladott licencek száma meghaladja a 600 ezret. A rendszer három változatát Merchant, Hosting és Community néven kínálja a hamburgi és jénai központú vállalat.
Kapcsolódó cikkek
- Csak bátran, de óvatosan!
- SzEK-konferencia az elektronikus kereskedelemről
- A Praktiker beszállt az e-kereskedelembe
- E-kereskedelmi rekord
- A hatékony csalásmegelőző intézkedések növelték az e-kereskedelem elfogadottságát
- Internetes kulcsszavak: biztonság és bizalom
- A TDC e-kereső szolgáltatással segíti a hongkongi kereskedelmi kapcsolatok kiépítését
- Az év internetes kereskedője: Bookline.hu
- Egyre több cég vesz részt az e-kereskedelemben
- Biztonsági félelmek miatt visszaesés várható az elektronikus kereskedelemben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.