Együttműködési keretmegállapodás az MMSZ és az NFTH között

MTI Sajtóadatbank, 2003. augusztus 6. 10:39
Együttműködési keretmegállapodást kötött a Nemzeti Fejlesztési Terv és EU támogatások Hivatala (NFTH), valamint a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) az európai uniós csatlakozáshoz kapcsolódó kommunikációs tevékenységben való részvételről - tájékoztatta a Miniszterelnöki Hivatal kedden az MTI-t.
A megállapodás szerint az Európai Unióhoz való sikeres csatlakozás előfeltétele a lehetőségek ismerete, a megfelelő számú és összetételű információ elérhetősége és színvonalas kommunikálása. E feladat sikeres megoldása érdekében az NFTH felkérte az MMSZ-t, hogy vegyen részt e tevékenységben.

A határozatlan időre megkötött megállapodás értelmében a marketingszövetség vállalta, hogy javaslataival segíti az NFTH által kialakításra kerülő tájékoztatási koncepció megvalósítását. Az NFTH havi, illetve a feladatokhoz kapcsolódó rendszerességgel működő információs és tájékoztatási munkacsoportjába az MMSZ tanácskozási jogú képviselőt delegál.

Az NFTH vállalta, hogy a Nemzeti Fejlesztési Tervvel kapcsolatos információkat, kiadványokat folyamatosan eljuttatja a Magyar Marketing Szövetségnek. A szakmai szövetség kérésének megfelelően előadót delegál a marketingszövetség európai uniós és NFT-hez kapcsolódó rendezvényeire.

A szerződés szerint a felek 2004. május 1-31. között, az Európai Unióhoz történő csatlakozást követően megvizsgálják az együttműködés addigi tapasztalatait és szükség esetén a jelenlegi elképzeléseket módosíthatják. Amennyiben az addigi időszakban újabb együttműködési igények merülnek fel, a megállapodást kiegészítik az aktuálisan felmerülő igényekkel.

Az együttműködés során felmerülő költségek finanszírozásáról esetenként állapodnak meg a felek.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51