myCOE: felhasználásalapú alkalmazásmegoldás az EDS-től
„A myCOE elsődleges célja a változtathatóság és a személyre szabhatóság megteremtése volt, hogy támogassuk ügyfeleinket fix költségeik csökkentésében, olyan dinamikus szolgáltatási platformot alkossunk, amely változtatható, rugalmas és lerövidíti az új szolgáltatások piacra kerülésének idejét" – nyilatkozta Carol Wyatt, az EDS desktop szolgáltatási ágának igazgatója".
A myCOE az iparág első felhasználás szerint számlázó munkaállomás-felügyelő szolgáltatásához nagy teljesítményű web portal interfészt használ a széles körű alkalmazások és szolgáltatások elosztására és kiszolgálására. A myCOE egy vállalatra szabott alapszolgáltatás csomagból, a váltakozó felhasználású alkalmazások (projektek vagy együttműködési eszközök) havi előfizetésének árából, illetve a felhasználóalapú szolgáltatások -mint a tárolás, helpdesk, online tréning- és egyéb alkalmazások esetenkénti vagy kapacitási ráta struktúrájú kombinációjából áll össze. A szolgáltatás a belépési alkalmazások széles körén keresztül bárhol és bármikor biztonságos és stabil hozzáférést biztosít a rendszerhez, támogatva ezzel a mobil munkavégzést, az e-business-t és a többszolgáltatójú környezeteket.
„Az EDS és a Microsoft szorosan együttműködött a Windows XP, Office XP és más desktop megoldások automatizálásában" - mondta Chris Jones, a Windows Client Core Platform divízió alelnöke. Az EDS egy innovatív megoldást dolgozott ki az üzleti felhasználású munkaállomás számára, mely a Microsoft Solution Accelerator terméke. „Ügyfeleink így sokkal gyorsabban és könnyebben adhatnak új desktop technológiát az információval dolgozók kezébe."
Az EDS és a Microsoft együtt dolgozott a Microsoft zero-touch technológiáján is, amely táv-telepítési képességet jelent a Microsoft operációs rendszerek frissítésénél, és egyéb kapcsolódó feladatok esetében. A Windows XP és Office XP telepítéséhez korábban manuális beavatkozásra volt szükség, most e tevékenység szinte teljesen automatizált és elvégezhető távolról is, ami a desktop telepítést sokkal egyszerűbbé és költséghatékonyabbá teszi.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Nyolcmagos Apple munkaállomás
- Új SUSE Linux Enterprise Thin Client megoldás
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.