48 órás non-stop cybersport
Samsung-World Cyber Games 2003.
A Samsung World Cyber Games magyarországi nyertesei idén is a Samsung támogatásával képviselhetik hazánkat a dél-koreai World Cyber Games döntőjében, ahol a játékok alatt egy nagyszabású cyber fesztiválra kerül sor.
A Samsung World Cyber Games idei döntőjére 2003. október 12 és 18 között Dél-Korea fővárosában, Seoulban, az Olimpiai Parkban kerül sor. A magyar válogatott a következő versenyszámok győztesei közül kerül ki: Half Life:Counter-Strike 5v5, StarCraft:BroodWar 1v1, Unreal Tournament 2003 1v1, WarCraft III.1v1
Kapcsolódó cikkek
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- Friss fejlesztésű Samsung Mobile WiMAX rendszerek
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- "Fogd és vidd" - hacker-játék indul az Office Depot-ban
- Samsung: 16 százalékkal nőtt a profit
- Kezdetét vette az Extrém Mesterek e-sport verseny
- World Cyber Games 2006: a hétvégi döntő részletes programja
- A Jövő Házában a WCG 2006 hazai döntője
- Hazai szoftverfejlesztő a közönségdíjasa a Sun fejlesztői versenyének
- A Jövő Házában a World Cyber Games 2006 hazai döntője
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM* vagy IKT** szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.
Keveset tudnak a magyarok az internetes tér veszélyeiről
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.