Energie AG: 23 százalékos belső megtérülési ráta SAP CRM megoldással

forrás Prim Online, 2003. december 9. 18:40
Az Energie AG osztrák közművállalat mySAP CRM rendszere alig két év alatt behozta az induló beruházás árát, három éven belül pedig már 23 százalékos belső megtérülési rátát produkált.
Az SAP nyilvánosságra hozta a következő tanulmányt abban a sorozatban, amellyel a mySAP CRM kiemelkedő megtérülési (ROI) potenciálját kívánja illusztrálni ügyfelei számára. A Peppers and Rogers Group ROI Review című kiadványában publikált jelentés szerint az Energie AG osztrák közművállalat mySAP CRM rendszere alig két év alatt behozta az induló beruházás árát, három éven belül pedig már 23 százalékos belső megtérülési rátát produkált. A mySAP CRM hozzásegítette az Energie AG-t szolgáltatási kínálata kibővítéséhez, és a reagálókészség javításával, valamint a tervezési folyamatok hatékonyságának fokozásával értékes versenyelőnyhöz juttatta a vállalatot a mindennapi működés során.

Az Ausztria vezető áramszolgáltató vállalatai közé tartozó Energie AG Felső-Ausztriában több mint 412 000 ügyfelet szolgál ki, és az áramellátás mellett hulladékkezelési, vízellátási, távfűtési és távközlési szolgáltatásokat is biztosít. A vállalat versenyelőnyt szeretne kovácsolni az osztrák energiapiac liberalizációjából, és ennek érdekében a mySAP CRM segítségével kívánja fokozni tevékenysége ügyfélközpontúságát, elérni a valóban 7x24 órás rendelkezésre állást, és kiépíteni a hosszú távú piaci sikerhez szükséges ügyfélkapcsolati hátteret.

A mySAP CRM jelentős mértékben javította az általános üzleti folyamatok és a kommunikáció hatékonyságát, a működéstámogató és ügyféloldali rendszerek integrálásával pedig jelentős hozzáadott értékhez juttatta az Energie AG ügyfeleit. A költségmegtakarítás és a hatékonyabb működés közvetlenül is megmutatkozott a vállalat nyereségességében - pl. 11 százalékkal mérsékelte az ügyfélkapcsolatok kezelésének tranzakcióidejét. A mySAP CRM 63 százalékkal csökkentette a működési költségeket az általa kiváltott, korábbi rendszerhez képest. Az Energie AG évente több mint 100 000 eurót spórol meg kampánykezelési költségeken annak köszönhetően, hogy a mySAP CRM kiszűrte rendszeréből a több párhuzamos számlával rendelkező ügyfeleket és a duplán nyilvántartott szerződéseket.

A további hatékonyságnövelés érdekében a mySAP CRM integrált a vállalat számlázási rendszerével - amely egyébként az SAP for Utilities ágazatspecifikus megoldásportfólió egyik központi eleme. Az SAP for Utilities csomag SAP Energy Data Management adatkezelő alkalmazását integrálva az Energie AG szorosabban nyomon tudja követni ügyfelei energiafogyasztását, és valós idejű javaslatokat kaphat a nagy energiaigényű folyamatok vagy a karbantartási leállások optimális ütemezésére nézve.

A ROI Review Energie AG és más cégek mySAP CRM rendszereiről készült tanulmányai letölthetők a www.sap.com/solutions/crm/customersuccess/roi.asp címről.
Kulcsszavak: CRM SAP ASP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59