iScala a Dräger Safetynél
Számos más Scala-vásárlóhoz hasonlóan a Dräger Safety központjai és nagyobb részegységei SAP-t használnak, valamint az egész világra kiterjedően a müncheni mSE GmbH termékét, az Oracle adatbázisra épülő Point Out SCM-megoldást. Egy szabványos iScala ERP-alkalmazás bevezetésével kis- és közepes méretű leányvállalatainál, valamit ezek iScala-rendszereinek csatlakoztatásával az Oracle/Point Out megoldásokhoz a Dräger Safety sikeresen valósíthat meg egy kétrétegű ERP-stratégiát, amely eredményeként egy teljesen automatizált folyamatokkal rendelkező virtuális szállítói lánc jön létre.
"Egy együttműködő ERP- és SCM-megoldás használatával - úgy becsüljük - a belső folyamatok költségét akár 30 százalékkal is csökkenthetjük" - mondta Thomas Holzgreve, a Dräger Safety gazdasági igazgatója. - "Az a célunk, hogy a helyi leányvállalatainknál tartott raktárkészletet több mint 40 százalékkal csökkentsük. A helyi leányvállalatok közvetlenül fogják beírni megrendeléseiket a rendszerbe, a házhozszállítási funkció használatával megkeresik az adott árut központi raktárainkban, ahonnan a megrendelések közvetlenül a vásárlóhoz kerülnek kiszállításra. Miután láttuk az iScalát működés közben más vásárlók telephelyein, bizonyosak vagyunk benne, hogy a jó megoldást választottuk céljaink elérésére."
Az iScala-rendszerek egy németországi központi szerverről futnak, az implementációt a mSE GmbH, az SCM és a Scala globális partnere végezte.
- "A Dräger Safety-hez hasonló globális vállalatok a jól bevált többnyelvűségi funkció és a több valutanem kezelése miatt használják továbbra is az iScalát" - mondta Steve Benford, a Scala európai működésért felelős alelnöke. - "A világ minden pontján megtalálható leányvállalatokkal rendelkező vállalatok esetében rendkívül fontos az a szempont, hogy a helyi felhasználók saját nyelvükön dolgozhatnak, legyen az akár kínai, orosz vagy angol nyelv, valamint hogy saját pénznemeiket használhatják. Az iScala Unicode-funkciói azt is biztosítják, hogy ugyanaz a felhasználó ugyanazon a képernyőn egyszerre különböző ábécékkel, több nyelven is megjeleníthet információt. A megrendelés például feladható egy német nyelvű rendszeren, ugyanakkor tartalmazhat angol vagy kínai nyelvű információt is, ha a vásárló történetesen nem ért németül."
Benford így fejezte be: - "Az iScala úgy készült, hogy teljes körű üzletvezetési funkciókat nyújtson a vállalatok részére, bárhol a világon. Azzal, hogy több mint harminc nyelven áll rendelkezésre, hozzásegíti a vállalatokat a globális üzleti folyamatok egyszerűsítéséhez."
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.