2003 a siker éve a Microsoft Business Solutions-nál

forrás Prim Online, 2004. február 2. 15:20
Sikeres évet zár 2003-ban a Microsoft Business Solutions Magyarországon, amely az utóbbi félévben megduplázta ügyfélszámának növekedési ütemét. A Microsoft ERP megoldásai iránti megnövekedett érdeklődés azt bizonyítja, hogy a Navision és az Axapta elnyerte a hazai vállalatok bizalmát.

A 2003-as év bebizonyította, hogy a Microsoft Magyarország nemcsak kliens és kiszolgáló oldali termékeivel, hanem üzleti megoldásaival is magas szintű szolgáltatást nyújt felhasználóinak. A Microsoft Business Solutions ERP termékei iránti érdeklődés fokozatosan nőtt az év folyamán, nyár óta pedig megduplázódott az ügyfelek számának növekedési üteme; jelenleg havonta átlagosan négy új vállalattal bővül az ügyfélkör. A gyors növekedés jelzi, hogy a magyar vállalatoknál nagy igény mutatkozik folyamataik optimalizálására, és vállalatirányítási rendszereik kiépítését szívesen bízzák a Microsoft Business Solutions-ra, illetve partnereire.

Az ügyfelek között vannak nagykereskedelmi, élelmiszeripari, vegyipari vállalatok, szolgáltató cégek, termelő vállalkozások, szállítmányozók, biztosítótársaságok, szállodák és egy média cég is. Jellemző, hogy több országban jelenlévő ügyfelek is használják a Microsoft Business Solutions termékeket, mint például a francia Dalkia hazai leányvállalata, a Prometheus Kft. Cégcsoportok esetében a kisebb vállalatoknál működő Navision kitűnően illeszkedhet a megtartani kívánt korábbi központi rendszerhez, ezt példázza az ELZETT Sopron Felületkezelő Kft.-nél történt rendszerbevezetés is. Több szervezet - mint például az Országos Betétbiztosítási Alap - a korábbi, elavult rendszerét lecserélte le a Microsoft dinamikus ERP megoldásaira.

Volument tekintve az új ügyfelek mintegy 40%-a a közép/nagyvállalati ERP-t, az Axapta-t, 60%-a az ennél kisebb méretű vállalatoknak optimális Navision-t választotta. Ezen belül mintegy 10% Navision Standard felhasználó. A Navision rendszert használó ügyfelek mindegyike megvásárolta a pénzügyi modult, és igen sokan választották a logisztikai modult is. A termelésirányítási és CRM funkciókat pedig a megbízók egynegyede igényelte. Az ERP csomagok saját CRM moduljainak viszonylag magas száma, illetve a folyamatos érdeklődések azt mutatják, hogy az alkalmazás iránt igen nagy az igény és fontos szempont az integráltság.

A skálázhatóság alapvető előny, ezt mutatja, hogy az egész kis felhasználó számtól a komoly csoportmunkáig minden előfordul. Az új ügyfelek között a legkisebb mindössze 2 felhasználóval rendelkezik, míg a legnagyobbnál 50 user-es rendszert kellett kiépíteni. Általánosságban véve elmondható, hogy a Navision Standard-et 2-8, a Navisiont 10-30, az Axaptát pedig 25-50 felhasználóval rendelkező ügyfelek igényelték.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51