Elégedettek a Scalaval ügyfelei

forrás Prim Online, 2004. március 10. 12:01
A Scala Business Solutions bejelentette, hogy a legújabb éves ügyfélelégedettségi felmérés szerint az ügyfelek 72 százaléka szívesen ajánlaná a szoftvert más vállalatoknak. Az ügyfelek elégedettsége 1999 óta évről-évre folyamatosan nő.
2003-ban a Scala a világ több mint negyven országában közel 2500 ügyféllel készített felmérést. Ez a szám a teljes ügyfélbázis közel 40 százaléka. Az előző évhez képest növekedett, az általános elégedettségi szint, és ezen belül is a kollaboratív ERP-megoldás vagyis az iScala felhasználói általánosan elégedettebbek, mint a korábbi Scala szoftverváltozatok felhasználói.

A Scala a hónap folyamán elindított egy vadonatúj, biztonságos weboldalt, a Customer Support Centert, amely értéknövelt erőforrások biztosításával lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy azok a lehető legtöbbet hozhassák ki meglévő rendszereikből. A Customer Support Center új vitafórumot is kínál az ötletek és észrevételek kicserélésére, illetve biztonságos területet biztosít a gyorsjavítások (Service Pack), a szervizkiadások (Service Release) és az értéknövelő VBA-fejlesztések letöltéséhez. Itt találhatók meg a világ támogatási központjainak ingyenes hívószámai, továbbá olyan levelezési listákra lehet feliratkozni, amelyeknél kiválasztható, hogy mely termékváltozatokkal kapcsolatban kíván az ügyfél információt és közleményeket kapni. A weboldalon számos további információhoz és dokumentációhoz juthatnak hozzá az érdeklődők.
Kulcsszavak: Scala +céginfo

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

7-Zip 24.05

Kitűnő, ingyenes tömörítő Windowshoz. Betömörítés / kitömörítés: 7z, XZ, BZIP2, GZIP, TAR, ZIP és WIM. Csak kitömörítés: ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZH, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR és Z.

2024. május 19. 13:26

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59