Európai Bizottság: Összefogás hiányában sikertelen a spam elleni harc
Philippe Gerard bizottsági tag szerint a világszerte az e-mailek 70 százalékát kitevő szemétposta ellen rendkívüli erőfeszítéseket tesznek a különálló cégek, ám ezek a jelenlegi struktúrában inkább gyengítik egymást. A probléma nem az, hogy nem ismernék fel a kérdés fontosságát, vagy hogy nem fektetnének elég energiát a megoldás kifejlesztésébe. A valódi gond az, hogy a spam lényegéből, természetéből adódóan elszigetelten nem lehet hatékonyan védekezni ellene. Az átfogó ellenreakcióhoz éppen ezért nem elég a fejlesztési összegeket emelni, teljes szemléletváltásra, átfogó stratégiára van szükség, amit azonban egy-egy kormányzat csak kezdeményezhet, ám csak a piaci szereplők valósíthatnak meg. Az EU-ban átlagosan számolva az elektronikus levelek 54 százalékát teszi ki a spam, ami jelentősen csökkenti a cégek hatékonyságát, és az EU versenyképességét.
Kapcsolódó cikkek
- Az EU vizsgálja a filmstúdiók Blu-ray/HD DVD szerződéseit
- Az EU nagy büntetést szabott ki a Telefónica cégre
- Pornográf az európai YouTube?
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Az EU a YouTube-on keresztül informál
- Megjelent az EU rendelete a roamingról
- A magyar EP-képviselő szerint a roaming-díjcsökkentéssel minden fogyasztó jól jár
- Június 30-án hatályba lép az uniós roamingrendelet
- Magyar IT-piac: 4,6 milliárd dolláros EU-többletforrás
- EU: 3 milliárd eurós program a nanoelektronikára
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.