Webes adatelemzési megoldás a SAS-tól
forrás Prim Online, 2004. június 29. 18:20
A SAS bejelentette SAS Web Analytics megoldását, mely az egyik
legátfogóbb a jelenleg kapható, e-kereskedelmet támogató informatikai
megoldások közül. A SAS Web Analytics rendelkezik a SAS Customer
Intelligence operatív ügyféladat-elemzési szoftver képességeivel az
online értékesítési csatornákon, és ennek során minden egyes
ügyfél-interakcióhoz biztosítja az teljes körű ügyfélnézetet. A SAS Web
Analytics megoldást alkalmazó vállalatok könnyen azonosíthatják
ügyfeleiket és megérthetik azok preferenciáit, ezen információik
alapján pedig növelhetik ügyfeleik elégedettségét, vagyis kötődésüket a
vállalathoz, ami végül jelentős mértékben javítja a vállalat eredményét.
A SAS Web Analytics az üzleti és az informatikai felhasználókat helyezi a középpontba: a webes adatkezelést kombinálja az ügyfélszolgálati rendszerek és a korszerű webes analitikák adataival. A folyamat résztvevői számára szerepkör specifikus kimutatás-készítő rendszer biztosítja a szükséges információkat.
A SAS Web Analytics teljes körűen integrálja a SAS 9 analitikai funkcióit, illetve együtt tud működni a SAS Customer Intelligence megoldásokkal, például a SAS Marketing Automation 4 verziójával. A SAS Web Analytics adatbányászati funkciója segítségével felismeri a trendeket, ezáltal lehetővé teszi az internetes ügyfelek jobb kezelését. Az online csatornából származó adatok bekerülnek az összes értékesítési csatornát lefedő, teljes körű ügyféladat-tárházba, így gyorsan felismerhetővé válik, hogyan javítható a nyereségesség és a szolgáltatás.
A SAS Web Analytics teljes körűen integrálja a SAS 9 analitikai funkcióit, illetve együtt tud működni a SAS Customer Intelligence megoldásokkal, például a SAS Marketing Automation 4 verziójával. A SAS Web Analytics adatbányászati funkciója segítségével felismeri a trendeket, ezáltal lehetővé teszi az internetes ügyfelek jobb kezelését. Az online csatornából származó adatok bekerülnek az összes értékesítési csatornát lefedő, teljes körű ügyféladat-tárházba, így gyorsan felismerhetővé válik, hogyan javítható a nyereségesség és a szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkek
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- A távközlési és pénzügyi szektorra fókuszál hazánkban a Teradata
- Hurrikán-előrejelzés SAS-szoftverrel
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
2024. november 5. 10:18
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39