Service Pack 1 szervizcsomag a Microsoft SharePoint termékekhez

forrás Prim Online, 2004. szeptember 13. 15:40
A Microsoft elérhetővé tett két új szervizcsomagot (SP1) a Microsoft SharePoint termékekhez és technológiákhoz, amelyek megnövelik a Microsoft Office SharePoint Portal Server 2003 és a Microsoft Windows SharePoint Services teljesítményét. Az egymástól függetlenül letölthető két szervizcsomag segítségével hatékony és megbízható virtuális munkaterületek készíthetők intranetes és extranetes csoportok számára.
A stabilitás és a biztonság növelése mellett a Windows SharePoint Services SP1 a következő előnyöket is nyújtja:

Nagyobb fájlok támogatása. Az SP1 segítségével akár 2 GB méretű fájlok is menthetők és megoszthatók.

Egyszerű frissítés. A frissítések révén lényegesen egyszerűbbé válik az esetleges hibák kijavítása.

A SharePoint Portal Server 2003 használóinak előbb telepíteniük kell a Windows SharePoint Services SP1 szervizcsomagot, és csak ezután tölthetik le és telepíthetik a SharePoint Portal Server 2003 SP1 szervizcsomagot, amely az alábbi területeken nyújt továbbfejlesztéseket:

Jobb keresési eredmények. A SharePoint Portal Server 2003 SP1 számos területen javítja a keresést, például javult a terjesztés, az indexelés megbízhatósága, a kulcsszavas és a tipp alapján történő keresés, a figyelmeztetési feltételek megadása, a nyelvi precizitás, és robusztusabb lett az XML-szűrés.

Content Watson funkció. Javul a termék minősége, mivel a felhasználó hálózati számítógépe és a Microsoft fejlesztőcsoportja között egyszerűbben továbbíthatók a hibajelentések.

A Windows SharePoint Services SP1 szervizcsomagban már újabb 11 nyelven, elérhetők a nyelvi sablonok. A jelenleg 25 nyelven (köztük magyarul is) elérhető Windows SharePoint Services a Windows Server 2003 platform részét képezi.

A Microsoft SharePoint termékek és technológiák 2003. októberi megjelenése óta a megoldásszállítók és a partnerek nagymértékben növelhetik a Microsoft Office Rendszer értékét, hiszen olyan virtuális munkaterületeket biztosíthatnak a csoportban dolgozó felhasználóknak, amelyekkel egyszerűen elérhetik és megoszthatják a fontos információkat. Jelenleg több mint 400 gyártó több mint 600 megoldása közül lehet választani, amelyek a testreszabási és alkalmazásüzemeltetési eszközöktől a vertikális (pl. kormányzati, pénzügyi, oktatási, egészségügyi és emberierőforrás-kezelő) megoldásokig széles spektrumot lefednek.

Elérhetőség

Az ügyfelek és a partnerek ingyenesen letölthetik az SP1-et a lap alján levő linkekről.

szoftver ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szakmai konferencián mutatkozik be a Quest IT felügyeleti szoftver

A díjnyertes Quest cég megoldásait mutatja be szakmai konferencián az amerikai szoftverház magyarországi képviseletét ellátó Ker-Soft Kft. szeptember 27-én 9 és 16 óra között a Larus étterem és Rendezvényközpontban.

2011. szeptember 24. 08:11

Dedikált e-könyv

Évek óta kísérleteznek az e-könyves világban a szerzői dedikálás megoldásával. Ez olyan terület, amelyben az e-könyv nem versenyezhetett a nyomtatott kiadványokkal. Egy kötet, benne az író saját kézírású ajánlása, nagy érték, nemzedékről nemzedékre megőrzik az ilyen becses darabot. Az elektronikus szöveg nem egy adott hordozóhoz köthető, hová is kerülne az autográf kézjegy? Nos, megvan a megoldás. A neve: Autograph Now.

2011. szeptember 18. 14:45

Az 50 legjobb iPhone alkalmazás – szórakozás

A játékok, utazással, életmóddal, zenével és fényképezéssel kapcsolatos iPhone alkalmazások után most bemutatjuk a Time szerkesztői által legjobbnak ítélt szórakozáshoz kapcsolódó applikációkat. (http://href.hu/x/fzym)

2011. szeptember 9. 10:14

Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről

A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet - többek közt ez derült ki a call és contact centerek területén immáron 15 éves építési és üzemeltetési tapasztalattal rendelkező NET’54 Üzleti Kommunikáció nemrég megjelent ingyenes tanulmányából.

2011. szeptember 7. 13:14

Számítási felhővel, érzékelőkkel és okostelefonokkal az ízletes mandarinért

A Fujitsu Limited és a Sowakajuen Co. Ltd. bejelentették, hogy megkezdték az infokommunikációs technológia mandarintermesztésben történő használatának helyszíni tesztelését Japánban. A projekt célja a kiváló minőségű, ízletes Arida Mikan fajtájú mandarin termesztésének támogatása.

2011. augusztus 28. 04:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32