Marketingszakmai díjat nyert a Synergon
forrás Prim Online, 2004. szeptember 30. 18:00
A Synergon Informatika Rt. nyerte el a Távközlési és Informatikai Marketing Fórum keretében meghirdetett "Az év infokommunikációs üzleti alkotása - Marketing díj" pályázatot.
A Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület (HTE) 1997 óta évente rendezi meg a Távközlési és Informatikai Marketing Fórumot, mely az egyik legrangosabb hazai szakmai rendezvény. A program szervezőbizottsága és a fórumot támogató vállalatok és szakmai szervezetek között a hazai infokommunikációs szakma marketing szakemberei mellett az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, a Magyar Marketing Szövetség, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata, a HTE vezetői és a Kommunikációs Marketing Klub is képviseltetik magukat.
A fórum kísérő eseményeként 2001 óta minden évben kiírják "Az év infokommunikációs üzleti alkotása - Marketing díj" pályázatot.
A győztes pályázatnak három fordulóban kell megfelelnie a formai, tartalmi és minőségi követelményeknek. Az idén a díjat a Synergon nyerte el az értékesítést támogató stratégiai módszertan bemutatatásával. 2001-ben a Westel (most már T-Mobile) és Ericsson vállalatok közös, MMS szolgáltatás bevezető kampánya, az azt követő évben a Matáv "Sokatmondó díjcsomag" marketing kommunikációs munkája, tavaly az IHM Internet használatot népszerűsítő promóciója pályázatok nyertek.
A díjat és az oklevelet Tőrösné Feles Beáta marketingigazgató 2004. szeptember 16-án vette át a 8. Távközlési és Informatikai Marketing Fórum záró fogadásán: "Azért is kiemelkedő eredmény, hogy az idei díjat komoly fölénnyel a Synergon tudta elhozni, mert a jellemzően nagy költségvetésű marketingkommunikációs kampány téma helyett értékesítést támogató stratégiai módszertant mutattunk be. Külön öröm volt a bíráló bizottság azon véleménye, miszerint struktúrájában és tartalmában az eddigi legszínvonalasabb munkát minősíthették."
A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata különdíjának köszönhetően az októberi EFFIE Reklámhatékonysági Konferencia Díjátadó Gálaestjére a marketingigazgatóság csapata külön meghívást kapott.
A fórum kísérő eseményeként 2001 óta minden évben kiírják "Az év infokommunikációs üzleti alkotása - Marketing díj" pályázatot.
A győztes pályázatnak három fordulóban kell megfelelnie a formai, tartalmi és minőségi követelményeknek. Az idén a díjat a Synergon nyerte el az értékesítést támogató stratégiai módszertan bemutatatásával. 2001-ben a Westel (most már T-Mobile) és Ericsson vállalatok közös, MMS szolgáltatás bevezető kampánya, az azt követő évben a Matáv "Sokatmondó díjcsomag" marketing kommunikációs munkája, tavaly az IHM Internet használatot népszerűsítő promóciója pályázatok nyertek.
A díjat és az oklevelet Tőrösné Feles Beáta marketingigazgató 2004. szeptember 16-án vette át a 8. Távközlési és Informatikai Marketing Fórum záró fogadásán: "Azért is kiemelkedő eredmény, hogy az idei díjat komoly fölénnyel a Synergon tudta elhozni, mert a jellemzően nagy költségvetésű marketingkommunikációs kampány téma helyett értékesítést támogató stratégiai módszertant mutattunk be. Külön öröm volt a bíráló bizottság azon véleménye, miszerint struktúrájában és tartalmában az eddigi legszínvonalasabb munkát minősíthették."
A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata különdíjának köszönhetően az októberi EFFIE Reklámhatékonysági Konferencia Díjátadó Gálaestjére a marketingigazgatóság csapata külön meghívást kapott.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- Ericsson-díj 2007: kilencedik alkalommal díjazzák a pedagógusokat
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- Magyarország új példaképei
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában