T-Systems-Siebel: hosztolt CRM szolgáltatás európai vállalkozások részére

forrás Prim Online, 2004. október 21. 11:45
A Siebel Systems és a T-Systems ma jelentette be azt a megállapodást, amely szerint a T-Systems 2005 februárjától kezdve hosztolt CRM megoldásokat biztosít németországi, ausztriai, svájci, csehországi, magyarországi, lengyelországi, szlovákiai, horvátországi és oroszországi vállalkozásoknak.
A hosztolt CRM segítségével a T-Systems teljeskörű értékesítési, marketing-, szolgáltatási és analitikai funkciók révén minden társasági méretre vonatkozó erőteljes megoldást biztosít az ügyfelek szerzéséhez, megtartásához és támogatásához.

A Siebel CRM OnDemand segítségével működő és a T-Systems által szállított hosztolt CRM fix havi és felhasználónkénti áron elérhető. A hosztolt CRM megoldás gyorsan, könnyen és biztonságosan beindítható a társaság meglévő informatikai infrastruktúrájában. A próbavásárlók a Siebel CRM OnDemand rendszer T-Systemsre igazított változatának béta-tesztelését 2005 januárjától kezdik meg. A T-Systems Németországban 2005 februárjában kezdi meg a rendszer forgalmazását és támogatását. A hosztolt CRM az év során később rendelkezésre áll majd Ausztriában, Svájcban, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, Horvátországban és Oroszországban.

A hosztolt CRM-et gyorsan lehet biztosítani az új felhasználóknak, mivel a T-Systems nagy teljesítményű hálózatának segítségével biztosítják. A hosztolt CRM teljesítésének megbízhatóságát és sebességét tovább fokozza a T-Systems 32 redundáns, igen biztonságos és nagy rendelkezésre állást és garantált szolgáltatási szintet biztosító németországi adatközpontjában az üzleti alkalmazások üzemeltetése és kezelése során szerzett kiterjedt tapasztalata is. A Siebel helyszíni megoldását a T-Systems 2000 alkalmazottja már használja is.

A hosztolt CRM teljesen önálló megoldásként is használható, de zökkenőmentesen lehet integrálni a Siebel Systems iparági vezető helyszíni CRM megoldásaival is. A vállalkozások gyorsan és könnyen tudnak erőteljes CRM kapacitást kiterjeszteni leányvállalataikra, regionális értékesítési irodáikra, csatornapartnereikre és terjesztőikre, ha a hosztolt CRM megoldást a Siebel Systems helyszíni CRM megoldásával társítják. A cég dönthet úgy, hogy CRM-rendszerét hosztolt környezetben, a T-Systemsnél, a saját telephelyén, vagy e kettő kombinációjában futtatja.
Kulcsszavak: Siebel T-Systems CRM

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01