További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- Systems' Day konferencia - először
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- T-Systems: 100 új munkahely Debrecenben
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- T-Systems videokonferencia rendszer a CeBIT-en
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- 20 millió forint értékű informatikai rendszer a Bethesda Gyermekkórháznak
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- A Magyar Telekom többségi részesedést szerzett a T-Systems Hungary-ben
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- A T-Systems az informatikai piac vezető szerepére törekszik
- T-Systems Hungary: szolgáltatóközpont-avatás
- T-Systems: digitális tachográf rendszer a GKM megbízásából
- A T-Systems végzi a Magyar Nemzeti Bank SAP reorganizációját
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Az irodán kívüli munkát is támogatja az Iroda++ új verziója
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Elektrolux: távközlési projekt költségcsökkentési fókusszal
- Oracle-Siebel közös termék- és terméktámogatási stratégia
- Portálalapú vállalati információs rendszer az Exacttól
- A Café kettős sikere az Unilever CRM és online tenderén
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Számadó: integrált vállalatirányítási csomag minicégeknek
- Microsoft Navision integrált vállalatirányítási rendszer a Synergon csoportnál
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
- Oracle: lezárult a Siebel akvizíciója
- Microsoft Dynamics CRM 3.0 a Miele Center-nél
- rEVOLUTION: tudatos fejlesztéssel javítható az ügyfelek elégedettsége
- Korszerű vállalatirányítási rendszer a Fővárosi Gázműveknél
- Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér
- A vadonatúj Microsoft Dynamics CRM 3.0 első magyarországi felhasználója a Kern Communications Systems Kft.
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- Két és félszeres növekedés a rEVOLUTION kisvállalati CRM értékesítésében
- A magyarországi Junkers az update CRM megoldását választotta
- Már a Siebel ügyfelei is kihasználhatják a Linux platform előnyeit
- Sun Microsystems-Siebel stratégiai szövetség
- Montana-Siebel együttműködés a CRM terén
- Arccal az ügyfelek felé