Projekt-alapú integrált vállalaltirányítás az Euronettől
ChaRM: barátságos nagytestvér a cégvezetőnek
A moduláris felépítésű integrált vállalatirányítási rendszer teljes mértékben internetes alapokon működik, így a munkatársak bárhonnan, folyamatosan elérhetik a szolgáltatásokat. A ChaRM együttesen kezeli az ügyviteli, számviteli és pénzügyi feladatokat, átfogja a vállalat teljes működését a kereskedelmi és marketing feladatoktól a projekteken és logisztikán át a humánerőforrás-gazdálkodásig. Naprakész információt ad a vállalat pénzügyi helyzetéről, a folyamatokról, méri, értékeli a teljesítményeket és segíti a tervezést. A ChaRM fő alkalmazási területe a klasszikus integrált vállalatirányítási feladatok, az ügyfélkezelés, az elektronikus kereskedelem és piactér, valamint a távmunka. Előnye, hogy jól skálázható, árban rugalmas, a moduláris felépítés módot ad a fokozatos bevezetésre. Integrálható az Euronet Contact Centerrel, így ügyfélkezelési munkafolyamatok, értékesítési kampányok hozhatók létre.
A Charm funkciói
Funkciói közé tartozik a partnertörzs, amely a rendszer alapmodulja. Ide tartozik a partnerek nyilvántartása, kategorizálása, jellemzése, adatainak összessége. Az értékesítéstámogatás funkció az értékesítési folyamatokat kezeli a tervezettől az értékesítésig, megjelölve a folyamat mérföldköveit, valamint a folyamatban részt vevő emberek és cégek adatait. A pénzügyi rész az értékesítési és beszerzési számlák kezelésével foglalkozik. Adatokat készít elő a könyvelő számára, ezen kívül bankokkal és pénztárral kapcsolatos funkciókat is ellát. Az ügyfélszolgálati rész ügyféltörténettel, panaszokkal, krízisekkel, szolgáltatási igényekkel könnyíti meg felhasználójának a munkáját. A logisztikai rész a készletgazdálkodás és anyagmozgatás rendszerét tartja számon. Beszerzések, megrendelések kezelése, információ- és pénzáramlás figyelemmel követésének lehetősége is idetartozik. A HR rész a vezető számára képet tud nyújtani a munkatársak adatairól, élet- és karrierpályájáról. A könyvelési rész januártól a kettős könyvelési rendszerrel fogja megkönnyíteni a cégek könyvelését. A Call/Contact Center személyes hangpostát szolgáltat, kezeli a kimenő hívásokat, az SMS-t, a FAX-ot és az E-mail üzeneteket. A vezetői információ rész a vezetők számára nyújt összefoglaló információt a teljes rendszerről. Testreszabott jelentéseket ad tervekről, prognózisokról.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.