Parenting -az ügyféltámogatás új szintje az Exactnál
Magyarországra központosítást és új ügyfeleket hoz a stratégiaváltás
A stratégia sikerének kulcsa, hogy egy pontosan meghatározott célközönségnek nyújt világméretekben egységesített szolgáltatást. Az Exact teljes cégcsoportok számára kínál hatékonyan használható, teljeskörű, integrált vállalatirányítási megoldást. A „Parenting” ügyfeleket egy, a saját hálózatukkal párhuzamosan felépített rendszer szolgálja. A kiterjedt Exact képviseleti rendszer garancia arra, hogy a leányvállalatoknak mindig azok helyi igényeire szabott megoldást szolgáltat. Az Exact nemzetközi jelenlétének köszönhetően nem csak azt biztosítja, hogy ügyfeleit mindenhol egységes formában és magas minőségben támogatja, hanem azt is, hogy az ügyfélnél felmerülő problémák megoldásában a lokális tapasztalatokon felül az Exact globális tudásbázisára is támaszkodhat.
A „Parenting” az Exact Magyarország számára is lényeges változásokat jelent. Az egységes szolgáltatás érdekében az Exact a világon mindenhol így Magyarországon is kizárólag leányvállalatain keresztül értékesít. Ennek megfelelően itthon is befejezéséhez közelít a disztribútori hálózat központosítása.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.