Problémák a Netbank szolgáltatás aktiválása körül az Erste Banknál
Természetesen megkerestük a bank nyilatkozattételre jogosult munkatársát is. Szabó Lindát múlt hét szerdán telefonon értük utol, aki írásos választ ígért. Nyolc nappal később választ is kaptunk a kérdésünkre, és elmondta, a banknál tudnak arról, hogy ennyire lassú a szolgáltatás aktiválása. A lassú folyamatot azzal magyarázta a PR-vezető, hogy megnőtt az igény az elektronikus szolgáltatások iránt.
Szabó Linda szerint egyébként jelenleg egy-másfél hét alatt aktiválják a Netbank szolgáltatást, ezzel azonban ellentmond tapasztalatunk, mert már második hete nem aktiválták a szolgáltatást. Legkésőbb 2005. június 1-jéig az Erste Bank átdolgozza a NetBank igénylések menetét, hogy a bank ügyfelei a lehető leggyorsabban aktiválhassák a szolgáltatást. Ezt követően két napon belül minden esetben aktiválhatóvá válik a szolgáltatás - ígérte meg a PR-vezető a Prim Online munkatársának adott nyilatkozatában.
Arra a kérdésünkre, hogy a bank szabályzata jelenleg hány napos aktiválást ír elő, így felelt: "A bank szabályzata nem határozza meg, hogy az ügyfélnek hány napon belül kell aktiválnia a szolgáltatást."
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- 1,1 millió dolláros banki csalás
- Egyedi fejlesztésű banki szoftver – Montana módra
- Azonosítatlan ügyfélszükségletek gátolják a bankoknál a forgalomnövekedést
- Raiffeisen + HP: Magyarország legnagyobb AMD-alapú PC eszközparkja
- A pénzintézetek az adatminőséget a kockázatkezelés kulcskérdésének tekintik
- A bankok elavuló számítógépes alaprendszereik átalakítására készülődnek
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...