Szárnyaló eladások és rekordbevétel a Symbiannál
Milkovits Gábor, 2005. május 12. 22:09
A Symbian beszámolója szerint a cég az idei első negyedévben 6,75 millió okos telefonos szoftvert adott el, ami közel a háromszorosa az egy évvel ezelőttinek.
A növekedés nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az mobilszoftver-gyártó bevétele a vizsgált időszakban elérte a 24,8 millió brit fontot (kb. 9,1 milliárd Ft), míg ez a mutató a tavalyi év első három hónapjában mindössze alig több mint a fele, 12,9 millió font volt. Csak az idei első negyedévben kilenc új Symbian mobiltelefont hoztak forgalomba, olyan gyártók, mint a Fujitsu, a Mitsubishi, a Panasonic, vagy a Nokia. Utóbbi cég még mindig a legnagyobb Symbian szoftver-felhasználó, ám egyre több az olyan gyártó is, aki újonnan ezt az operációs rendszert választja okos telefonjaihoz.
A Symbian egy nemrégiben készített felmérés szerint a piac mintegy 65%-át birtokolja, míg a második a Microsoft a 17%-os részesedésű Windows Mobile-al. A Canalys legújabb adatai alapján több mint 10 millió okos telefont értékesítettek világszerte idén január 1. és március 31. között, ami 137%-os növekedést jelent éves szinten.
A Symbian egy nemrégiben készített felmérés szerint a piac mintegy 65%-át birtokolja, míg a második a Microsoft a 17%-os részesedésű Windows Mobile-al. A Canalys legújabb adatai alapján több mint 10 millió okos telefont értékesítettek világszerte idén január 1. és március 31. között, ami 137%-os növekedést jelent éves szinten.
Kulcsszavak: Symbian
Kapcsolódó cikkek
- Új Symbian mobilszoftver
- Kiemelkedő évet zárt a Symbian
- Samsung HSDPA mobil Symbian szoftverrel
- Féregvírus a MySpace oldalain
- Symbian mobiltelefonos szoftverfrissítés
- Újabb Symbian-trójaiak jelentek meg 2006-ban
- Symbian: 131%-os növekedés a harmadik negyedévben
- Opera 8.5 böngésző mobiltelefonokra
- Őrzi vezető helyét a Symbian az okos telefonos szoftverek területén
- Új CEO a Symbian-nál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27