IBM SOA: szolgáltatás-orientált WebSphere alkalmazások
A WebSphere szoftver portfólió részeként bemutatott, a vállalatok üzleti folyamatait menedzselő IBM SOA megoldás modell mellett a következő kapcsolódó bejelentéseket is tette:
- IBM SOA Alap, amely a nyílt SOA megoldásokat, legjobban bevált módszereket (best practices), gyűjti és rendszerezi és segít a SOA használatában,
- IBM SOA Foundation Model,
- WebSphere Integration Developer eszközprogramcsomag SOA alapú vállalati üzleti folyamatok felépítésére és üzembe helyezésére,
- WebSphere Enterprise Servie Bus (ESB), amely az ügyfeleket segíti a SOA-k üzembe helyezésében,
- Webphere Process Server, amely nyílt szabványokon nyugvó, SOA-t üzembe helyező szoftver, az üzleti folyamatok integrációjának egyszerűsítésében segít,
- a WebSphere Business Monitor csomag továbbfejlesztett változata, amely elősegíti az üzleti folyamatok hatékonyságát, illetve a legfontosabb teljesítmény indikátorok monitorozását.
További információ: www.ibm.com/websphere
Kapcsolódó cikkek
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- Cell Broadband Engine technológia oktatása a BMF-en
- A bíróság mindössze 10%-kal csökkentette a GVH egyetemi kartellügyi bírságát
- Roma tehetséggondozó program IBM támogatással
- IBM: újabb kétszázötven fővel bővül a létszám Magyarországon
- Jó lesz-e útdíjat szedni a budapesti belvárosban?
- Új üzleti tanácsadói stratégia az IBM Magyarországnál
- Linux 48 - IBM Szoftver Programozói Bajnokság
- IBM: tanulmányi-kutatói központ a BME-n
- Hetven éves az IBM Magyarország
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.