CEBC: CRM konferencia - másodszor
Czétényi Norbert (T-Systems üzleti konzultáció vezető) a hazai piacon forgalmazott CRM rendszereket mutatta be, hasonlította össze. Szerinte a nem beépített rendszerű CRM termékek piacán a világon a sorrend: Siebel, Oracle, Clarify, SAP. Ugyanakkor a vezető CRM megoldások egyes iparágakra fókuszálnak, (pl. az erőforrás-igényes iparágakban domináns az SAP). Szubjektív értékelés alapján mutatta be a Siebel, Clarify és SAP CRM megoldásokat, mindnél külön kiemelve az erősségeket és hátrányos tulajdonságokat. A jövőről szólva, Czétényi kijelentette, hogy változnak a CRM-prioritások: korábban a vállalati költségcsökkentés, illetve a gyors ROI (Return on Investment) volt az első számú cél, az idei év második felétől viszont a gyors piacszerzés az elsődleges feladat. Megemlítette a Gartner előrejelzését, amely szerint 2008-ra a CRM megoldások új generációja, a szolgáltatás-orientált üzleti alkalmazások (SOBA) filozófiának már érezhető hatása lesz.
Rohrbacher László (Stratis Kft. igazgató) a CRM beruházások alakulásáról tartott előadásában felhívta a figyelmet, hogy a CRM rendszerek szállítói egyre több iparágra (pl. mezőgazdaság, bányászat, ingatlanfejlesztés, egészségügy, oktatás) terjesztik ki megoldásaikat. A hazai CRM-trendeket tanácsadási oldalról vizsgálva, az előadó megállapította, hogy a CRM-EP-SCM hármasból a CRM fejlődik legjobban, ezen belül nagyon erősen nő a terméktámogatás.
A konferencia befejezéseként az előadók - a felhasználó, a vezető és az integrátor szemszögéből vizsgálva a kérdést - panelbeszélgetést folytattak a CRM alkalmazásának jelenlegi hazai lehetőségeiről.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.