Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
„A vállalkozások olyan CRM megoldásokat igényelnek, amelyek könnyű használhatóságot és adaptálhatóságot biztosítanak, és amelyekhez elfogadható áron juthatnak hozzá" – mondta Jeff Raikes, a Microsoft üzleti divíziójának elnöke. „A Microsoft Dynamics CRM 3.0 jelentős áttörést jelent az ügyfélkapcsolat-kezelési megoldások piacán. Az új, rugalmas platformmal a Microsoft megismerteti a CRM előnyeit az infómunkásokkal, lehetőséget biztosítva számukra, hogy jobban megértsék az ügyfelek igényeit, hatékonyabban végezzék munkájukat, pozitívan befolyásolva ezzel a vállalatok alapvető működési mechanizmusait.”
Az ügyfélkapcsolat-kezelési piac igényeinek kielégítése
A Microsoft CRM 3.0 kialakításánál szem előtt tartották a legtöbb CRM kezdeményezés sikerét vagy bukását meghatározó három kulcsfontosságú kihívást: a felhasználók által történő elfogadást, az üzletmenethez való illeszkedést, és a teljes bekerülési és üzemeltetési összköltséget.
Úgy működik, ahogyan a felhasználók elvárják. Felhasználói felülete a Microsoft Office Outlook természetes kiterjesztése. A felhasználók hamar megbarátkoznak az ismerős és magától értetődően kezelhető munkakörnyezettel, így munkájukat hatékonyabban végezhetik. A Microsoft CRM 3.0 szorosan együttműködik a Microsoft Office részét képező Word, Excel, PowerPoint és más alkalmazásokkal is.
Úgy működik, ahogyan a vállalat. A Microsoft CRM 3.0 könnyen alkalmazkodik bármely cég egyedi igényeihez. A nagy teljesítményű, eseményorientált munkafolyamati funkciók segítik elő a feladatok egységes végrehajtását az egész szervezetben, a Microsoft Excel programon és az SQL Server jelentéskészítő szolgáltatásain alapuló jelentéskészítési és elemzési szolgáltatások pedig minden üzleti folyamathoz és ügyfél-kommunikációhoz biztosítják az azonnali átláthatóságot.
Kedvező bekerülési és üzemeltetési költségek. A Microsoft CRM 3.0 használatával a rendkívül rugalmas és jól konfigurálható, webes szolgáltatásokra, illetve más szabványos eszközökre és technológiákra épülő platformból adódóan csökken a teljes bekerülési és üzemeltetési összköltség.
„Hányszor fordult már elő, hogy amikor a felhasználónak új szoftvert mutatott be, csak azt mondták rá: Miért nem olyan szoftvert kapok, amelyik úgy működik, ahogyan én dolgozom?” – mondta Bruce Richardson (AMR Research). „A Microsoft Dynamics CRM 3.0 verziója olyan szoros kapcsolatot teremt az Office és az ügyfélkapcsolat-kezelő funkciók között, hogy a kettőt szinte lehetetlen egymástól különválasztani.”
Nagy teljesítmény és egyszerű használat: az új Small Business Edition változat
A Microsoft CRM most megjelent verziója új, kifejezetten a kisvállalkozásokra szabott változatban is megjelenik. Az új Small Business Edition (SBE) változat a Microsoft Windows Small Business Server (SBS) rendszerre szabott, teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert biztosít. Nagyfokú integrációt valósít meg az SBS rendszer olyan funkcióival, mint például a faxok kezelése és az integrált kiszolgálófelügyelet, a Microsoft Office Business Contact Manager programról pedig könnyen megvalósítható az áttérés.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.