A T-Com és a T-Mobile első közös ajánlata: 0 forintos percdíj
Az újonnan bevezetett kedvezmények köszönhetően a Magyar Telekom Csoport ügyfelei előnyösebb feltételekkel telefonálhatnak. Az ajánlat rendkívül kedvező, hiszen egész nap 0 forintos percdíjért biztosít telefonálást mobil és vezetékes számok között, így nem kell alkalmazkodni a csúcs és a csúcsidőn kívüli időszakok váltakozásához.
Az Oda -Vissza kedvezménynek köszönhetően egy vezetékes T-Com telefonszámról bruttó 990 forintért akár 4 kiválasztott, egy előfizetőhöz vagy számlafizetőhöz tartozó T-Mobile szám egész nap 0 forintos percdíjjal hívható. A kiválasztott T-Mobile számok, SIM kártyánként havi bruttó 990 forintért, bármilyen napszakban 0 forintos percdíjjal hívhatják egymást, és azt a T-Com számot, amelynek előfizetője kiválasztotta őket. E két ajánlat csak együtt vehető igénybe. Igény esetén a T-Com ügyfele, havi bruttó 790 forintért, kiegészítő opciót is választhat, amelynek köszönhetően a kiválasztott T-Mobile számok mellett további két T-Com vezetékes számot hívhat 0 forintos percdíjért egész nap.
Nemcsak T-Com előfizetők választhatnak akár négy T-Mobile számot, hanem azok a T-Mobile előfizetők is, akik megfelelnek a kedvezmény igénybevételi feltételeinek jogosultak T-Com számot választani, a megfelelő feltételek teljesülése mellett.
A kedvezmény a Minimál, a Kontroll és a Felező díjcsomagok kivételével bármely lakossági T-Com díjcsomaghoz, T-Mobile oldalról pedig a díjszabásban szereplő, egyéni ügyfelek által igénybe vehető számlás díjcsomaghoz igényelhetők. A közös ajánlat, a T-Pontokban és a T-Mobile üzleteiben is rendelhető meg.
A Magyar Telekom Csoport ügyfelei a jövőben az ügyeiket is egyszerűbben intézhetik, hiszen a Magyar Telekom egy helyen teszi elérhetővé a Csoport összes szolgáltatását. A T-Com és a T-Mobile üzleteinek egyesítésével hatékony üzlethálózat jön létre. Az egységes T-Pont bolthálózat kialakítása január közepén indul, és várhatóan 2006 végéig lezárul.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Megnyílt a Magyar Telekom k+f laborja, a Kitchen Budapest
- Változás a Magyar Telekom Igazgatóságában
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- A bizalmat leginkább élvező mobilszolgáltató
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.