Az NBC 600 milliót ad az iVillage női portálért
Genda Csongor Zoltán, 2006. március 7. 18:23
Az amerikai General Electric (GE) leányvállalatának, az NBC Universal
média konszernnek a képviselői a tegnapi napon bejelentették
Washingtonban, hogy 600 millió dollárért felvásárolják a női
olvasóközönséget megcélzó iVillage.com portált. Az NBC 8.50 dollárt
fizet részvényenként, ami több mint a pénteki záráskor megállapított
árfolyamérték (7,98$).
A felek közlései szerint az akvizíciót még ez év második negyedévében lezárnák, mivel az NBC a portál saját digitális szolgáltatásaiba való integrálása által összesen 200 millió dollár bevétel elérését szeretné megvalósítani 2006-ban ezen a területen.
"Az iVillage átvételével lehetővé válik számunkra, hogy saját programunkkal jobban megérintsünk egy nagyszámú és szenvedélyes online közösséget"- nyilatkozta Bob Wright, a Genaral Electrics alelnöke. Az NBC Universal digitális média részlegének felelőse, Beth Comstock elmondta, hogy roppant jó befektetés a portál felvásárlása, mert a kifejezetten a gyengébb nemet érdeklő témákkal foglalkozó oldalak egyre népszerűbbek, és a nők jelenléte is egyre nagyobb méreteket ölt az online közegben. Egy 2005 januárja és júniusa között elvégzett felmérés eredményei is ezt bizonyítják, azaz a 18 és 29 év közötti fiatal nők 86%-a rendszeresen internetezik.
Az iVillage.com a legutóbbi negyedévben 30,1 millió dolláros forgalmat bonyolított, melyből 8,8 millió dolláros nyeresége származott.
"Az iVillage átvételével lehetővé válik számunkra, hogy saját programunkkal jobban megérintsünk egy nagyszámú és szenvedélyes online közösséget"- nyilatkozta Bob Wright, a Genaral Electrics alelnöke. Az NBC Universal digitális média részlegének felelőse, Beth Comstock elmondta, hogy roppant jó befektetés a portál felvásárlása, mert a kifejezetten a gyengébb nemet érdeklő témákkal foglalkozó oldalak egyre népszerűbbek, és a nők jelenléte is egyre nagyobb méreteket ölt az online közegben. Egy 2005 januárja és júniusa között elvégzett felmérés eredményei is ezt bizonyítják, azaz a 18 és 29 év közötti fiatal nők 86%-a rendszeresen internetezik.
Az iVillage.com a legutóbbi negyedévben 30,1 millió dolláros forgalmat bonyolított, melyből 8,8 millió dolláros nyeresége származott.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram