A HP Magyarország munkatársa lett "Az év projektmenedzsere"
A KözHálóban 14 hazai nagyvállalat, virtuális szolgáltatót kialakítva szolgáltat (adatkommunikációs berendezések szállítása/telepítése, internetelérési szolgáltatás, internetszolgáltatás, ügyfélszolgálati szolgáltatás). A program összértéke a 2006 végéig tartó üzemeltetést is beleértve több, mint 20 Mrd Ft. A projektben közreműködő szolgáltatókon kívül a minisztériumok (IHM, OM), a minisztériumok intézményei (IT Kht., Sulinet Programiroda, NIIF, KIR,OFI), a 7300 közösségi intézmény és ezen keresztül a 100 000 feletti végfelhasználó volt érdekelt.
A telepítés csúcsidőszakában kb. 300 fő dolgozott kifejezetten a KözHáló végpontok telepítésén, de ez a szám nem tartalmazza pl. az ADSL központok telepítésére fordított (elérési szolgáltatón belüli, illetve alvállalkozója által biztosított) erőforrásokat. A program jelentős hozzájárulást jelent a hazai szélessávú internet (döntően az ADSL) elterjedéséhez.
44 éves matematikus végzettségű, HP projekt menedzser, széles körű képzettséggel, a PMI PMP (Project Management Professional) minősítésével rendelkezik. Nagy nemzetközi (projektek Németországban, Angliában és USA-ban) és hazai (APEH, Magyar Posta, Magyar Honvédség, bankok projektjei) projekttapasztalatokra építve, azaz megalapozott szakmai fejlődés eredményeképpen jutott ehhez a projekt sikerhez.
A díj átadására a 9. Projektmenedzsment Fórum zárófogadásán 2006. április 6-én 19:30-kor a Thermál Hotel Margitsziget szállodában kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország új példaképei
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- Tizedik alkalommal lehet pályázni az IVSZ Gyurós Tibor-díjára
- Új műszaki tanácsadó a HP ProCurve Networking Üzletágnál
- Bemutatkozott a HP Magyarország ProCurve Networking üzletága
- Hegedüs Gábor a HP Magyarország új vezetője
- A CeBIT-en kapott európai elismerést a Fotexnet
- Nyolc magyar cég az európai "E-Kiválóságok" között
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.