A proALPHA bővíti tanácsadói tevékenységét

forrás Prim Online, 2006. április 5. 12:03
A proALPHA Software AG a hannoveri CeBIT-en bejelentette új elképzeléseit az Ügyfélkapcsolati Menedzsment rendszerek tekintetében. A német ERP gyártó a jövőben nagyobb hangsúlyt helyez az implementációs és tanácsadói üzletágára, mely irány fontosságát a proALPHA Consulting AG megalapításával is hangsúlyozza.
Egy átfogó ERP megoldás bevezetése során gyakran bánnak mostohagyerekként a sales és marketing folyamatokkal, hiszen ezek a szoftver-projektek általában a logisztikára és a pénzügyre, mint kulcsterületekre koncentrálnak. Ennek egyik következményeként rengeteg kiaknázatlan potenciál marad a kereskedelmi tevékenységek hatékonyságának fejlesztésében. Ráadásul, az értékesítés sikere főleg a humán tényezőn és a megfelelő stratégián múlik, így egy CRM szoftver telepítése önmagában amúgy is kevés a sikerhez.

A sales és marketing folyamatok fejlesztési potenciáljának felismerésére és a gyakorlatban is használható mérőszámok kinyerése céljából fejlesztette ki a proALPHA "sales optimalizációs" konzultációs csomagját. Az új szolgáltatás a hagyományos üzleti optimalizációs eljárásokon alapul, ám a valós kereskedelmi folyamatokhoz igazodva mellőzi a túlzott mélységű elemzést és a minden részletre kiterjedő dokumentációt. Ehelyett a szervezeti és technológiai fejlesztések megvalósítására, illetve a gyengeségek felszámolására koncentrál.

"Egy új szoftver-környezet telepítése nem egyenlő egy gyakorlatban is használható CRM megvalósításával. Az emberek, az üzleti folyamatok és az alkalmazott technológia együttműködése teszi élővé a rendszert. A hatékony kereskedelmi tevékenység alapja kizárólag kristálytisztán definiált, működőképes értékesítési folyamat lehet. A szervezet és a stratégia fejlesztése a legtöbb esetben többet hoz a konyhára, mint képzelnénk." - avat be minket Dr. Ralf Drenckhahn - a proALPHA CRM termékmenedzsere - sokéves tapasztalataiba.

A CRM rendszer bevezetése során valamennyi felhasználó - a menedzsmenttől kezdve a gyakornokokig - összes feladatát és folyamatát átvilágítják. A proALPHA üzleti folyamat-tervezője segítségével azonosíthatók a meglévő rendszer gyengeségei, így a proALPHA tanácsadói - az ügyféllel karöltve - új koncepciót állíthatnak fel a problémák megoldására. Az új modell nem csupán a rendszer használatához szükséges folyamatcélokat tartalmazza, de általános szervezet-fejlesztési javaslatokat is. A bevezetett szoftverek „mindössze” arról gondoskodnak, hogy ezeket a koncepciókat vezetés elkötelezettsége mellett informatikai oldalról betartassák.

Példák folyamatok fejlesztésére:


A marketing és sales tevékenység átfogó és részletes, sematikus tervezése, beleértve a feladatok automatikus kiosztását, követését és az eredmény értékelését.
A tevékenység során létrejött, felhasznált dokumentumok (ajánlatok, bemutatók, tervek, műszaki tanulmányok, hivatalos iratok) szisztematikus, a folyamatokban betöltött szerepükhöz igazított kezelése
Külső értékesítők integrálása a belső informatikai hálózatba a proALPHA Offline CRM modulja segítségével
A proALPHA felhasználók képzése a proALPHA grafikus vezetői információs rendszerének használatára, így ad-hoc elemzések segítségével azonosíthatóak a sikeres és a fejlesztendő területek.
Kulcsszavak: ERP +céginfo proALPHA

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01