IP alapú ügyfélszolgálat a BTI-nál

forrás Prim Online, 2006. április 6. 12:30
Nemrégiben kezdte meg működését a brit Hogg Robinson Group magyar tagjának, az utazási tanácsadással foglalkozó BTI Magyarország Kft-nek nemzetközi üzleti utazási call centere. Az üzleti utazással kapcsolatban felmerülő céges igényeket (mint pl. repülőjegy értékesítés, szobafoglalás, autóbérlés) a call center munkatársai kezelik, így kulcsfontosságú a mögötte álló információtechnológia színvonala is. A többnyelvű call center jelenleg 18 európai országban jelen levő globális ügyfél munkatársainak hívásait fogadja.
A BTI hazánkban a Kapsch TeleCom Kft.-t, a Nortel aranyfokozatú partnerét választotta az infokommunikációs megoldás szállítójának. A megbízás kiterjedt az informatikai hálózat és a Nortel LAN eszközök kiépítésére, valamint a Nortel IP Contact Center bevezetésére.

Az IP kommunikáció alapját a Nortel Communication Server 1000S IP call szerver képezi. Az ügyfélszolgálat által használt contact center a Nortel Symposium Express Call Center alkalmazására épül, amit a DSR hangrögzítő rendszere és a Nortel CallPilot egységes üzenetkezelő megoldása tesz teljes körűvé.

A jelenleg 30 munkahelyes ügyfélszolgálat szerves részét képezi a cégcsoport –szintén Nortel-megoldásokat használó – nemzetközi call centerének.

Az egységes IP alapú kommunikációs rendszer kiépítése költséghatékony, üzemeltetése és karbantartása pedig jóval egyszerűbb és könnyebb a hagyományos rendszerekhez képest.



Kulcsszavak: iptelefon Kapsch-hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59