A Hewlett-Packard nyerte az ITDH közbeszerzési pályázatát
Az ITDH informatikai fejlesztésének előkészítő munkálatait követően 2006. január 16-án jelent meg a nyílt közbeszerzési eljárás megindítására vonatkozó ajánlati felhívás.
A pályázaton öt informatikai fejlesztésekkel foglalkozó vállalat vett részt. A fejlesztés célja egyebek mellett egy CRM (Customer Relationship Management) rendszer létrehozása, dokumentum- és tudásmenedzsment-rendszer bevezetése, valamint a komplex vállalati portál megújítása.
A pályázat nyertese a HP Magyarország Kft., mellette a Montana Rt. és a Sense/Net Kft. a két legfontosabb alvállalkozó.
Az ITDH közleménye szerint az ügynökség a 2004. év során a Gazdasági Versenyképesség Operatív Program keretében, az EU Strukturális Alapok részfinanszírozásával megvalósuló proaktív beruházásösztönzési programot indított.
A program fő célja a magyar ipar nemzetközi versenyképességének javítása, a magas hozzáadott-értékű szolgáltatások meghonosítása, az európai regionális hatáskörrel rendelkező vállalati szolgáltató központok betelepülésének támogatása, a megtelepedett külföldi cégek integrálása a magyar gazdaságba, bővítéseik fokozása és általuk a hazai beszállítói háttéripar fejlesztése. A program keretében kerül sor az ITDH informatikai rendszerének fejlesztésére.
Kapcsolódó cikkek
- Új műszaki tanácsadó a HP ProCurve Networking Üzletágnál
- Bemutatkozott a HP Magyarország ProCurve Networking üzletága
- Hegedüs Gábor a HP Magyarország új vezetője
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- HP viszonteladói évértékelő
- Új üzletágvezető a Hewlett-Packardnál
- Új indirekt értékesítési igazgató a HP-nál
- GVH: kartellezett a HP, a Montana és a Synergon
- Új vezető a HP Magyarország személyi számítógépek üzletágában
- Átfogó piackutatás a magyarországi infokommunikációs szállítói piacról
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.