Milliárdos piacvezetők egyesülése
A HP lezárta a Mercury felvásárlását
A HP Software nem GAAP (Generally Accepted Accounting Principles – az Egyesült Államokban a tőzsdei cégekre kötelező számviteli szabályok) alapon számított bevételének a növekedése a cég előrejelzése szerint 10 és 15 százalék között alakul, a működési nyereség pedig hozzávetőlegesen 20 százalék lesz a 2008-as pénzügyi évben. Az előzetes számítások szerint a tranzakció várhatóan részvényegységenként hozzávetőleg 4 centtel csökkenti a nem GAAP alapon számított nyereséget a 2007-es pénzügyi évben, és hozzávetőleg 2 centtel növeli a részvényenkénti, nem GAAP alapon számított nyereséget a 2008-as pénzügyi évben. Ez tartalmazza a felvásárlás azon könyvelési korrekcióit, amelyek a késleltetett bevételhez és kártérítés költségéhez, valamint számviteli leíráshoz kapcsolódnak, és hozzávetőlegesen 141 millió dollárt, vagy 5 centet tesznek ki részvényegységenként a 2007-es, és hozzávetőleg 43 millió dollárt, részvényegységenként 1 centet tesznek ki a 2008-as pénzügyi évben, a várt együttműködésnek megfelelően.
Kapcsolódó cikkek
- A HP kiválóan teljesített
- 8 milliárd dolláros részvény-visszavásárlás a HP-nál
- A HP a világ piacvezető pengeszerver-szállítója
- A HP hátat fordít a Nasdaq-nak
- A laptopoknál is az élre tört a HP
- 300 millió dolláros közös HP-Microsoft tervek
- 14,5 millió dollár kártérítést fizet a HP a megfigyelt alkalmazottaknak
- Lemondott a HP elnöke
- Hewlett-Packard - öt százalékos negyedéves forgalombővülés
- A Hewlett-Packard 4,5 milliárd dollárért amerikai programgyártót vesz
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.