A Noreg is csatlakozott a HP Software Business Partner Programjához
Az együttműködés területei
A Noreg Kft. és a HP Magyarország a személyazonosság-kezelés és a megfelelés-kezelés területein működik együtt a jövőben.
A HP Identity Management támogatja az üzleti és IT kihívásoknak való megfelelést, hiszen központilag kezeli a személyazonosság teljes életciklusát a vállalaton belül és vállalatok között egyaránt, valamint az IT erőforrások kiosztásától kezdve a hozzáférés megteremtéséig átfogó megoldást nyújt. A személyazonosság és a webes hozzáférés kezelésével a vállalat biztonságossá és rugalmassá válik. A nagymértékű automatizálásnak és a sokoldalú önkiszolgálási lehetőségeknek köszönhetően jelentősen csökkenthető az üzemeltetés terhét valamint a vállalat képes lesz a változások gyors és hatékony kezelésére. A megoldás az egész személyazonosság-kezelésre kiterjedő auditálási funkcióval is rendelkezik.
A HP Compliance Manager segíti az üzleti folyamatok, és az azokat támogató alkalmazások és IT szolgáltatások állapotának feltérképezését. Folyamatosan monitorozza a belső kontroll paramétereit a kulcsfontosságú üzleti folyamatoknak, az ezeket támogató alkalmazásoknak és az alattuk elhelyezkedő infrastruktúrának. Használatával csökkenthetőek az IT-költségek, optimalizálható az informatikai erőforrás-kiosztás és minimalizálható az üzleti kockázat, amely összességében az üzletmenet teljesítményének javulásához vezet.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- HP: Optimalizált Üzleti Technológia
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- Új kereskedői csapat a HP-nál
- Noreg: "legjobb év" - IT biztonsági és PKI-tanácsadás a zászlón
- Integris-Rendszerház az Év Szoftver Partnere
- A HP kinevezte új vállalati kommunikációs igazgatóját
- HP: Integris-Rendszerház az Év Szoftver Partnere
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.