Erősít az update a magyar CRM-piacon
Az 1988-ban Bécsben alakult update software AG a kezdetektől fogva kizárólag CRM-szoftverek fejlesztésével foglalkozik. Céljai között az ügyfél- és vásárlói kapcsolatokat támogató szoftvermegoldások megalkotása és folyamatos tökéletesítése szerepelt. Az alapítás óta eltelt 19 esztendő fontos mérföldköve 2000 volt, amikor a cég a szigorú szabályoknak megfelelve megjelent a Frankfurti Tőzsde technológiai szekciójában. 2005-ben az előző évhez képest 21%-os forgalomnövekedéssel 18,6 millió eurós árbevételt értek el, és ez a folyamat 2006-ban is folytatódott: tavaly 26%-os emelkedéssel 23,3 millió euró rekordbevételt könyveltek el.
Év |
Árbevétel |
2004 | 15,3 |
2005 | 18,6 |
2006 | 23,3 |
2007 tervadat | 28,0 |
A több mint 200 főt alkalmazó cég termékeinek 55 ország 900 vállalatánál, százezer fölötti felhasználója van, és 9 országban van képviselete – többek között Magyarországon.
Ügyfeleinek többsége olyan multinacionális közép- és nagyvállalat, ahol a felhasználók eredményesen kamatoztathatják az egységes struktúrájú és azonos szolgáltatásokat nyújtó, az adott ország nyelvére lokalizált CRM szoftvercsomagból származó előnyöket.
Az update nemzetközi referenciái között számos pénzügyi (FSI) szereplő van, pl. a Raiffeisen Bank, az American Express, a Sparkasse Bremen; a gyógyszeriparban a Pfizer, a Schering, a Roche és a Ratiopharm; a média területén az AxelSpringer (Bild); az ipari szektorban pedig a Daimler-Benz, a Bawag és a Rockwell. A cég egyik legfrissebb partnere a Canon, ahol hamarosan közel 2400 alkalmazott élvezheti az update ügyfélkapcsolati rendszerének előnyeit.
A 2004 novemberében alapított update software Magyarország Kft. folyamatosan építi partner- és ügyfélhálózatát. Üzleti partnerei között máris olyan jelentős cégek említhetők, mint a Synergon, a Scale, az FMC, az IQ Sys és a Hewlett-Packard. Legnagyobb hazai referenciái a HVB Bank, az MTI, az RTL Klub, a Bosch, a Junkers, a 3M, a HTCC-Invitel és a DuPont.
A budapesti iroda 2007-ben is folytatja dinamikus piacépítési tevékenységét: céljai között szerepel az update ismertségének további növelése, az elkötelezett és szakértői partnerhálózat kiszélesítése Magyarországon, valamint a regionális terjeszkedés előkészítése Bulgáriában, Romániában és a volt jugoszláv utódállamokban. Az új partnerek kiválasztásának egyik kiemelt szempontja, hogy a piacbővítési tervekben megcélzott országokban aktív üzleti kapcsolatokkal rendelkezzen az adott cég.
Az update gyorsuló növekedése és jelentős pénzügyi eredményei, valamint a magyarországi leányvállalat ideális elhelyezkedése együttesen lehetőséget teremtettek arra, hogy a budapesti iroda már a közeljövőben regionális hídfőállásként működhessen. Jelenlegi és jövőbeni partnereinkkel közösen nemcsak Magyarországon, hanem a térség többi országában is jelentős piaci részesedést szerezhetünk” – mondta el Rajkay Mátyás, az update magyarországi vezetője.
Elemzők szerint a 10 milliárd forint forgalmú magyarországi CRM-piac kétharmadát az ERP-rendszereket is alkalmazó nagyvállalatok és multinacionális cégek teszik ki. Az utóbbi időben azonban egyre több kis és közepes cég is felismeri, hogy egy hatékony CRM-megoldás bevezetése jelentősen növeli az ügyfelek elégedettségét, a naprakész kereskedelmi információk azonnali elérhetőségét, végeredményben pedig a vállalkozás hatékonyságát. A szakértők a következő években a CRM-szoftverek alkalmazása terén további, 10%-os emelkedésre számítanak.
update.seven – a CRM-megoldás
|
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.