EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
Az új EMC megoldások és egyedi szolgáltatások összekapcsolják az EMC alapos megoldástesztelési és integrációs munkáját és az EMC Global Services kínálta bőséges Microsoft-szakértelmet. Egyre nagyobb a vásárlói igény a Microsoft SQL Server 2005 alkalmazására a kiemelt fontosságú rendszerekben is. Az alábbi új szolgáltatások segítenek az ügyfeleknek felgyorsítani a Microsoft SQL Serverre történő átállást és egy időben csökkenteni annak költségeit:
ˇ EMC Design for Microsoft SQL Server Data Warehouse Infrastructure Solution (adattárház-infrastruktúra megoldás tervezése)
ˇ EMC Readiness Assessment for Microsoft SQL Server (felkészültség-értékelés)
ˇ EMC Upgrade Implementation Service for SQL Server (frissítés megvalósítása)
ˇ EMC Database Recovery for Microsoft SQL Server (adatbázis-helyreállítás)
ˇ EMC Performance Optimization for Microsoft SQL Server (teljesítményoptimalizálás)
ˇ EMC Application Optimization for SQL Server (alkalmazásoptimalizálás)
ˇ EMC Business Intelligence Planning for Microsoft SQL Server (üzletiintelligencia-tervezés).
Magas rendelkezésre állású és biztonságos üzenetkezelés Microsoft Exchange-hez
Az EMC új, egyedi megoldása védi az e-mail üzeneteket az e-mail alkalmazás biztonságának és a dokumentumszintű jogosultságok kezelésével; ugyanakkor garantálja az adatok megfelelő szintű védelmét az alapul szolgáló hálózati és tárolási infrastruktúrán is. A megoldás célja, hogy segítsen megvalósítani a Microsoft Exchange Server 2007-re építve egy megbízható és biztonságos üzenetkezelési infrastruktúrát, amely megfelel a kritikus szolgáltatásokkal szemben támasztott elvárásoknak és képes kiszolgálni az egyre növekvő vállalati igényeket – márpedig ez egyre több ügyfél kiemelt célja. A megoldás az EMC adatvédelmi és helyreállítási technológiáinak, az RSA SecurID-funkcióinak, valamint az EMC Global Services díjnyertes kivitelezési szakértelmének a kombinációja.
A Microsoft Exchange Server 2007 és a VSS még teljesebb támogatása
Az EMC továbbra is erőteljes támogatást nyújt iparágvezető adatvédelmi funkciókkal a legfrissebb Microsoft-alkalmazásokhoz és adatvédelmi megoldásokhoz is. A most bejelentett szolgáltatások:
ˇ Exchange Server 2007-támogatás az EMC Replication Manager 5.0 SP1-gyel
ˇ Exchange Server 2007-támogatás az EMC NetWorker Module for Exchange-dzsel
ˇ A Microsoft Volume Shadow Copy Service (VSS) támogatása az EMC NetWorker VSS Client for Microsoft Windows Server 2003 termékkel.
Az EMC is belép az Interop Vendor Alliance-be
Az EMC csatlakozott a Microsoft-rendszerekkel való kölcsönös együttműködés javításán dolgozó szoftver- és hardvergyártók közösségébe, az Interop Vendor Alliance-be. Az EMC egyébként is iparágvezető kölcsönös együttműködési munkásságának e további bővítésével a vásárlók nyugodtan telepíthetik az EMC-nek a Microsoft platformhoz kínált vezető hardver-, szoftver- és integrált megoldásait.
Kapcsolódó cikkek
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Hálózatfelügyeleti technológiák: Microsoft-EMC együttműködés
- Quest Software-Microsoft: protokolltechnológiai licenc az Európai Protokoll Program keretében
- Microsoft-Novell: újabb részletek a műszaki megállapodásról
- EMC-Microsoft szövetség a vállalati tartalomkezelés terén
- A Microsoft kiadta az Exchange Server 2007 és a Forefront Security új tesztverzióit
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.