Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
forrás Prim Online, 2007. március 20. 09:35
A hazai cégek nemzetközi – elsősorban uniós – esélyeiről rendezi meg a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért a IV. Elektronikus Kereskedelem Konferenciát 2007. április 17-én.
Az európai fogyasztók elérése a világhálón keresztül elvileg semmilyen akadályba nem ütközik. Kézenfekvő lenne, hogy ebből az internetes kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások profitáljanak. Vajon ki tudják használni a lehetőséget? Milyen jogszabályi, pénzügyi, logisztikai problémákkal kell megküzdenie annak, aki az EU-piacokra szeretne szállítani? Egyáltalán: mik azok a hazai termékek és szolgáltatások, amelyek értékesíthetők külföldön is? Vannak-e olyan vállalkozások, akik ezt már sikerrel művelik? 2007. április 17-én a BLIBER Rendezvényházban (1051 Budapest, Arany János u. 10.) ezekre a kérdésekre próbálnak választ adni a Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia előadói és résztvevői.
A konferencia részletes programja megtalálható a szövetség honlapján: http://www.szek.org/index.php?id=program
A konferencia részletes programja megtalálható a szövetség honlapján: http://www.szek.org/index.php?id=program
Kapcsolódó cikkek
- Amerikába mennek a legjobb startup-ok
- Open Source 2012 – Az innováció motorja
- Elektronikus kereskedelmi mintavárosokkal kísérleteznek Kínában
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- Két konferencia az online kereskedelemről
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
2024. december 21. 16:47
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
2024. december 21. 13:49