e-Synergy a Flag Zrt.-nél
Az ügyfélkapcsolat-kezelés új fejezete
forrás Prim Online, 2007. március 20. 11:13
Internet alapú értékesítés-támogatás, mérhető és összehasonlítható értékesítési folyamatok, értékesítési előrejelzések és bevételek aktív nyomon követése, valós idejű vezetői jelentések. Mára mindez egyetlen kattintással elérhető a FLAG Informatikai Zrt. számára az Exact e-Synergy innovatív workflow alapú CRM megoldásának köszönhetően.
A FLAG Informatikai Zrt. dinamikus növekedési stratégiáját hatékonyan támogató CRM megoldást keresve talált rá az Exact e-Synergy workflow alapú rendszerére. Az értékesítési tevékenység informatikai támogatása – bár a leggyakoribb IT megoldások közé tartoznak – korántsem egyszerű feladat, hiszen rugalmas, testre szabható, de egyben átlátható és kontrollálható rendszert kell nyújtani, mérhetővé és összehasonlíthatóvá téve a teljes értékesítési folyamat során végzett feladatokat, mindeközben a lehető legkevesebb adminisztrációt róva az értékesítési csapatra.
Más CRM rendszerekkel összehasonlítva az Exact e-Synergy bizonyult a Flag számára a megfelelő megoldásnak; köszönhetően többek között a rugalmas workflow rendszernek és a könnyű kezelhetőségnek.
„A kiválasztási folyamat során az Exact bemutatója meggyőzött minket arról, hogy az e-Synergy megfelel mindazon követelményeknek, amelyeket egy CRM rendszerrel szemben támasztottunk, sőt egyedülálló funkcióival valóban új fejezetet nyit értékesítési csapatunk életében.” – nyilatkozta Kasos Mihály a FLAG Informatikai Zrt. vezérigazgatója.
Más CRM rendszerekkel összehasonlítva az Exact e-Synergy bizonyult a Flag számára a megfelelő megoldásnak; köszönhetően többek között a rugalmas workflow rendszernek és a könnyű kezelhetőségnek.
„A kiválasztási folyamat során az Exact bemutatója meggyőzött minket arról, hogy az e-Synergy megfelel mindazon követelményeknek, amelyeket egy CRM rendszerrel szemben támasztottunk, sőt egyedülálló funkcióival valóban új fejezetet nyit értékesítési csapatunk életében.” – nyilatkozta Kasos Mihály a FLAG Informatikai Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
2024. december 21. 16:47
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
2024. december 21. 13:49