Lezárult a Bookline Nyrt. részvényeire tett vételi ajánlat
Az értékesítés során 485.637 darab részvényt ajánlottak fel, az ár részvényenként 905 forint, a felajánlott részvényekért fizetendő összeg 439 501 485 forint. A teljesítés határideje március 30.
A Közép-európai Média és Kiadó Szolgáltató Zrt. január 31-én tett nyilvános vételi ajánlatot a Bookline.hu Nyrt. valamennyi részvényére, amelyet a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletemfebruár végén hagyott jóvá.
Az ajánlattevő a Bookline.hu jegyzett tőkéjének 30,53 százalékátmbirtokolta, és ezzel a társaság legnagyobb tulajdonosa. További főmrészvényesek a társaság vezető közül Ifj. Márffy György 28,24mszázalékkal, Földváry Gábor 11,6 százalékkal és Korányi Tamás 9,92mszázalékkal, a Forrás Nyrt. pedig 9,87 százalékkal rendelkezik.
A Bookline.hu igazgatóságának tagjai közül többen is vezető tisztséget töltenek be a Közép-európai Média és Kiadói Zrt. érdekeltségébe tartozó Index.hu Zrt.-nél, és a Net Média Zrt.-nél.
A Bookline.hu részvényeit 2006. augusztus 28-án vezették be a Budapesti Értéktőzsde B kategóriájába.
A társaság adózás utáni vesztesége 118 millió forint volt 2006-ban, szemben az egy évvel korábbi 147 millió forintos veszteséggel. Az értékesítés nettó árbevétele 1,4 milliárd forint volt, több mint duplája az egy évvel korábbi 652,6 millió forintnak.
Kapcsolódó cikkek
- 118 millió forint veszteséggel zárt a Bookline.hu
- Bookline: az igazgatóság támogatja a nyilvános vételi ajánlatot
- Bookline.hu: 118 millió forint veszteség
- Jóváhagyták a Bookline.hu tőzsdei bevezetési tájékoztatóját
- A Bookline.hu augusztusban a tőzsdére megy
- A Bookline.hu 1,5 milliárd forint bruttó árbevételt tervez 2006-ra
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.