Fogyasztók forradalma - interaktív marketing konferencia
A hatalmas információs nyomás teremtette extrém terepen a forradalmian megváltozó fogyasztók már tudatosan keresnek az őket célbavevő ajánlatok között. A központi kommunikációt személyes forrásokból származó beszámolókkal vetik össze, nem félnek hangjukat hallatni, ha elégedetlenek egy termékkel vagy szolgáltatással – és ezt a hangot egyre többen meg is hallják. A legújabbkori online, interaktív eszközök segítségével a fogyasztók visszavonhatatlanul magukhoz ragadták a kezdeményezést.
Ehhez a tendenciához a marketingkommunikációs szakembereknek is alkalmazkodniuk kell. A második IMA (Interaktív Marketing) Konferencián a felhasználói viselkedés forradalmi változásaira adható válaszokat neves nemzetközi előadógárda adja meg.
A nyitó előadást Európa vezető interaktív ügynöksége, a Modem Media ügyvezető igazgatója, Norman T. Johnston tartja: a web 2.0 fogalmát, és legfontosabb területeit mutatja be (blogok, keresés, kép- és videomegosztás, wiki, társas hálózatok, virtuális élet, stb.). Paul Marsden, a London School of Economics kutatója, a WOMMA (Word of Mouth Marketing Association) és a VBMA (Viral and Buzz Marketing Association) tanácsadója a szóbeszéd alapú marketing eszközeivel és esettanulmányaival érkezik az IMA Konferenciára. TV 2.0 címmel, az interaktív tévézés evolúciójáról Anthony Rhind, a Media Contacts Global londoni stratégiai vezetője ad elő.
Az IMA Konferencia saját piackutatásának eredményeit, vagyis a forradalmi fogyasztók természetrajzát leíró adatokat Klenovszki János, az NRC vezető piackutató cég ügyvezetője a konferencián publikálja. További témák: az üzleti blogolás értékei, keresőmarketing, sztárság az interneten, digitális tévézés, online közösségek és márkakommunikáció, CSR és interaktivitás.
A hazai blogoszféra prominens bloggerei folyamatos élő tudósításban számolnak be a konferencia előadásairól, és a szünetekben készült videóinterjúkat a konferencia blogján teszik közzé.
További információ az IMA konferenciáról, és regisztráció: www.interaktivmarketing.hu
Kapcsolódó cikkek
- Amerikába mennek a legjobb startup-ok
- Open Source 2012 – Az innováció motorja
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
- Infografika – új műfaj a reklámozásban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.